برپایی نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور در سنندج

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از برپایی نمایشگاه فرصت‌های شغلی «مهارت محور کم سرمایه‌بر» در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از برپایی نمایشگاه فرصت‌های شغلی «مهارت محور کم سرمایه‌بر» در سنندج خبر داد و اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال با سرمایه‌های خرد و ارزان همزمان با سراسر کشور نمایشگاه «فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه‌بر» طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی در راستای آشنایی عموم مردم با مهارت‌های رایگان و البته تخصصی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است، تاکید کرد: فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ضامن آینده شغلی و مالی فردی است که با عزمی راسخ در راستای اجرایی کردن آموزش‌های مهارتی دریافتی گام برداریم.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از ارائه و معرفی حرفه‌های مهارت محور که با سرمایه کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال قابلیت راه‌اندازی دارند در این نمایشگاه خبر داد و افزود: ترویج و گسترش فرهنگ مهارت با تاکید بر مشاغل ارزان و ارتقای فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه و دستیابی به جهش مهارتی در راستای اشتغال مولد و حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه است.

 

احمدی در ادامه اظهار کرد: کارآفرینان مهارت آموخته و مربیان حاضر در نمایشگاه به ارائه راهکارهای راه‌اندازی کسب‌وکارهای ارزان پرداخته و بازدیدکنندگان با روش‌های نوین کسب‌وکار آشنا خواهند شد.

 

وی با اشاره به رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دو رسالت مهم دارد، نخست آموزش مهارتی نیروی بیکار فاقد مهارت به‌منظور ورود به بازار کار و تصدی مشاغل و دیگری ارتقای مهارت افراد شاغل به‌منظور افزایش بهره‌وری است که در همین راستا آموزش‌های مهارتی نقش مهمی در راستای تحقق جهش تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) است، ایفاء می‌کند.

 

بنا بر این گزارش، این نمایشگاه در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان به نشانی : سنندج – شهرک زاگرس – خیابان پیر سالیار – خیابان آبشار از 24 لغایت 25 آذر ماه سالجاری از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۷ پذیرای عموم بازدید کنندگان است.

کد خبر 1126425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha