قبولی ۳۵۰ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان در کنکور سراسری

شیبه با بیان اینکه ۳۵۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد با موفقیت در کنکور سراسری ۱۴۰۰ به دانشگاه راه یافتند گفت: از این تعداد ۲۳ نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند که هفت نفر از آنها حائز رتبه‌های برتر بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان و ارتباط ویدئو کنفرانسی با بختیاری رئیس کمیته امداد و دکتر کاظمی معاون وزیر آموزش‌وپرورش از ۲۳ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد خوزستان که در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده‌اند، تجلیل شد.

 

«جمال شیبه» در این مراسم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد، ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان در جهت توانمندی خانوارهای تحت حمایت است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه ۳۵۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت با موفقیت در کنکور سراسری ۱۴۰۰ به دانشگاه راه یافتند افزود: از این تعداد ۲۳ نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند که هفت نفر از آنها حائز رتبه های برتر بودند.

 

وی اضافه کرد: خدمات فرهنگی کمیته امداد در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری کلاس‌های کمک‌آموزشی رایگان برای دانش آموزان تحت حمایت، پرداخت کمک‌هزینه تهیه پوشاک و لوازم‌التحریر و ایاب‌وذهاب دانش‌آموزان، تقویت بنیه تحصیلی و برگزاری کلاس‌های آموزشی آمادگی کنکور و دانشگاه به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

 

شیبه با بیان اینکه برخی از این مددجویان ساکن مناطق محروم استان هستند و برای همه این افراد پشتیبانی تلفنی در نظر گرفته شده عنوان کرد: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت با هدف موفقیت در تحصیل و کسب مشاغل عالی، بهترین شیوه توانمندسازی جامعه هدف است.

 

وی با اشاره به اهتمام ویژه کمیته امداد خوزستان در کسب مراتب علمی فرزندان مددجو خاطر نشان کرد: این نهاد هرساله اقدام به فراهم‌سازی زمینه استفاده دانش آموزان کنکوری از کلاس‌های آموزشی می‌کند.

 

شایسته ذکر است؛ در این مراسم از ۲۳ نفر از دانشجویان پذیرفته‌شده در کنکور سراسری ۱۴۰۰ در دانشگاه فرهنگیان استان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

کد خبر 1127037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha