ارسال ۵۹۷ اثر از اصحاب رسانه استان زنجان به جشنواره ابوذر

سرداری از ارسال ۵۹۷ اثر از اصحاب رسانه استان زنجان به جشنواره ابوذر خبر داد و گفت: اختتامیه و تقدیر از برترین ها ۲۱ دی ماه برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد:  74 فعال رسانه‌ای استان زنجان در جشنواره ابوذر شرکت کرده‌اند و 597 اثر از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی به این جشنواره ارسال شده است.

 

عباسعلی سرداری ادامه داد: منتخبین این جشنواره پس از داوری آثار در سازمان بسیج رسانه مرکز در موضوعات امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن‌شناسی، انتخابات ریاست‌جمهوری و کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان معرفی می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه این آثار در بخش‌های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، موشن گرافی و اینفوگرافیک دریافت شده است، افزود: علاقه‌مندان در بخش معرفی ظرفیت‌های بومی نیز آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده‌اند.

 

این مسئول با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با روز قشر بسیج رسانه، بیان داشت: 21 دی ماه روز قشر بسیج رسانه است که اختتامیه این جشنواره نیز در این روز برگزار می‌شود.

 

سرداری با تقدیر از اصحاب رسانه استان برای شرکت در هفتمین جشنواره ابوذر زنجان، گفت: استقبال مطلوبی از این جشنواره از سوی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی انجام شده است.

 

 

 

کد خبر 1127526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha