کمیته امداد مازندران به ۸۰هزار خانوار ارائه خدمت دارد/تسریع خدمت رسانی در سامانه امداد هوشمند

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۸۰ هزار خانوار در مازندران تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»، امروز( ۲۶آذر ) در پیش از خطبه های نمازجمعه مرکز مازندران با بیان اینکه حفظ شأن و کرامت مددجویان بسیار با اهمیت است، اظهار کرد: کمیته امداد برای رفاه حال مددجویان سامانه امداد هوشمند را راه اندازی کرد.

 


مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه سامانه امداد هوشمند از ششم آذر ماه شروع به کارکرده است، تصریح کرد: مددجویان  می توانند به آدرس اینترنتی soha.emdad.ir گزینه ثبت نام امداد هوشمند را انتخاب کنند و بعد از آن کد ملی و شماره تلفن همراهی که به نام شخص سرپرست خانوار است را وارد کنند و تاریخ تولد و کدپستی را هم ثبت نمایند.

 


 وی بیان کرد: تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان از اهداف ایجاد امداد هوشمند است ومددکاران  کمیته امداد مازندران به تعداد پرونده مددجویی که در اختیار دارند،  نسبت به ثبت و ویرایش و بروزرسانی اطلاعات خانواده ها از طریق نیازسنجی ، اقدام می کنند.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: با هدف تسریع پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار  مازندران ،بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان انجام شده است و مشترکین صدقات استان می توانند در هر جای ایران که باشند  با استفاده از اپلیکیشن بارکد خوان ،به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.

 

 

وی همچنین در مورد  سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد افزود: این سامانه  به آدرسhttp://pishnahadat.emdad.ir راه اندازی و آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات  مردم نیکوکار است و این پیشنهادات  یاریگر خوبی ،در تصمیم سازی برای مدیریت خیر و احسان در استان و پویایی سازمان های حمایتی است.

 

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از سیاست های راهبردی این نهاد است،  گفت: هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت امسال اجرا می شود.

 

 

وی گفت: ظرفیت های بسیار ی در استان وجود دارد و باید از این ظرفیت ها برای رفع مشکلات نیازمندان بهره برد و با برنامه ریزی مناسب خدمات به آنان ارائه داد.

 

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران ادامه داد: ۱۲هزار دانش آموز در استان تحت حمایت هستند و همچنین ساخت هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است.

 

 

حجت‌الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی مشارکت مردم نوعدوست و خیران گفت:  کارکنان کمیته امداد بصورت جهادی و انقلابی و با  همدلی و وفاق برای رفع مشکلات نیازمندان  همه توان و همت خود را بکار می بندند.

کد خبر 1127892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha