ایران در مقابل زیاده خواهی های دشمنان تسلیم نشود

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه ایران هرگز به دنبال ساخت سلاح هسته ای نبوده و نیست، گفت: طرفین مذاکره دیگر نمی توانند با تهدید ایران به مسائل هسته ای به اهداف خود برسند و ایران نیز نباید در مقابل زیاده خواهی های آنان تسلیم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 26 آذر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، گفت: باید با برگزاری مجالس عزاداری زندگی و رفتار این بانوی مکرم و اهل بیتش برای همه تبیین گردد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، افزود: این شب طولانی ترین شب سال و نشانی از نظم خداوند است که با گردش دقیق زمان هیچ گاه این نظم به هم نریخته و نخواهد خورد و سنتی است که از گذشته ها در میان ایرانیان بوده است.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم این روزها مذاکرات با اروپایی هاست، اظهار کرد: دشمنان می خواهند با مذاکرات فرسایشی و بی برنامگی مانند سال های گذشته که رشد علمی کشور را متوقف کردند دوباره این برنامه را پیاده کنند و به اهداف شوم خود برسند که مذاکره کنندگان ما باید با بصیرت رفتار کنند.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه علی رغم پایبندی کامل ایران به تعهدات در گذشته ولی طرفین مقابل به تعهدات پایبند نبودند، ادامه داد: خروج آمریکا از برجام نشان دهنده این موضوع است و کشورهای اروپایی نیز هیچ واکنشی به این خروج نشان ندادند بنابراین نباید اشتباهات گذشته دوباره تکرار شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه ایران هرگز به دنبال ساخت سلاح هسته ای نبوده و نیست، تصریح کرد: طرفین مذاکره دیگر نمی توانند با تهدید ایران به مسائل هسته ای به اهداف خود برسند و ایران نیز نباید در مقابل زیاده خواهی های آنان تسلیم شود.

 

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه جامعه ایمانی امروز باید وحدت خود را مستحکم حفظ کند، خاطرنشان کرد: تنها راه ادامه دادن مسیر حضرت زهرا و ائمه اطهار(سلام الله علیه) نزدیک کردن دل ها به یکدیگر و دستگیری از ضعفا و نیازمندان جامعه است.

 

کد خبر 1127923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha