بازگشایی دوباره سینما فرهنگ خمینی‌شهر بعد از ۲ سال تعطیلی

سینما فرهنگ خمینی شهر بعد از دو سال تعطیلی با اکران فیلم منصور شروع به فعالیت مجدد کرد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خمینی شهر؛ سینما فرهنگ خمینی شهر که به دلیل مشکلات به خصوص شیوع بیماری منحوس کرونا تعطیل شده بود بعد از حدود دو سال تعطیلی عصر امروز با تلاش مسئولان و با اکران فیلم منصور در دو سانس مجددا آغاز به کار کرد و مورد استقبال شهروندان شهرستان قرار گرفت.

محسن صادقی عضو شورای اسلامی خمینی شهر با حضور در گفتگویی کوتاه و پس تماشای فیلم منصور اظهار کرد: بازگشایی دوباره سینما فرهنگ موجب شور و نشاط خانواده ها و ان‌شاالله پس رفع خطر کامل بیماری کرونا می‌تواند موجب به هم پیوستگی و دورهمی های دوباره پس از دو سال شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی خمینی شهر ادامه داد: سینما فرهنگ قابلیت و ظرفیت تبدیل شدن به یک پایگاه مهم و بزرگ فرهنگی برای مردم این شهر را دارد، به همین دلیل درصدد هستیم با همکاری و همدلی تمام نهادها و ارگان های فرهنگی شهر  به این هدف برسیم.


در ادامه  صادقی با همراهی آقایان عمادی مدیر سینما فرهنگ و حاجیان مدیر خانه نوجوان خمینی شهر از قسمت های مختلف بازدید و در جریان مشکلات موجود قرار گرفت.
 

کد خبر 1128013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha