​راه اندازی سامانه امداد هوشمند گام مهمی در راستای ارائه خدمات به مددجویان است

حجت الاسلام عالیشاه گفت: راه اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد گام مهمی در راستای ارائه خدمات به موقع و مطلوب به مددجویان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»، امروز(۲۷آذر) در برنامه رادیو پیام مازندران به تکاپوی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره)‌استان مازندران برای پایش اطلاعات ۸۰هزار خانوار  تحت پوشش این نهاد حمایتی در سامانه امداد هوشمند و کارآمد اشاره و اظهار کرد: این سامانه برای شناسایی و شفاف سازی و بروز رسانی  اطلاعات نیازمندان راه اندازی شده است.  

 

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: همه مددکاران و کارکنان کمیته امداد مازندران به صورت جهادی و انقلابی وارد میدان شده و اطلاعات مددجویان را بروز رسانی می کنند تا خدمات شایسته به مددجویان ارائه شود.

 

 

وی تصریح کرد: سامانه امداد هوشمند با هدف تسریع در خدمت رسانی و بهبود و مدیریت خدمات ایجاد شده است.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: مددجویان می توانند از طریق آدرس soha.emdad.irوارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات اقدام کنند که پس از ثبت اطلاعات، توسط مددکاران صحت سنجی و پالایش آمار مددجویان انجام می شود.

 

 

وی در مورد پرداخت صدقات الکترونیکی گفت: ۴۰۰هزار مشترک صندوق صدقات داریم و به منظور کاهش هزینه ها و پرداخت آسان صدقه روش های مختلفی وجود دارد که پرداخت از طریق ارسال عدد ۱ به ۸۸۷۷ یکی از آنهاست.

 

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران، افزود: برای تمام مشترکان برگه بارکد Qr تهیه شده و مشترکان می توانند، صدقات خود را از این طریق نیز پرداخت کنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه نظام پیشنهادات نیز به منظور ارائه خدمات بهینه به مددجویان راه اندازی شد، گفت:مردم نیکوکار استان، اساتید، خیران، دانشجویان  می توانند به آدرسhttp://pishnahadat.emdad.ir//   وارد شده و ایده ها، طرح های پیشنهادی خود را  ثبت کنند.

کد خبر 1128120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha