تدبر در آیات قرآن درک علوم قرآنی را در جامعه افزایش می دهد

قدیردخت گفت: تدبر در قرآن به معنای درک و فهم منسجم در آیات الهی است که زمینه فهم و درک علوم قرآنی را در جامعه بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «نوید قدیردخت» در محفل انس با قرآن که با حضور فعالان عرصه قرآنی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر دستنا برگزار شد اظهار داشت: این محفل انس با قرآن با هدف ایجاد انگیزه نیروهای قرآنی در سطح شهرستان و تشویق و ترغیب به سمت برپایی جلسات حضوری قرآن کریم برگزار شده است.

 

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: این برنامه با حضور قاریان و حافظان برتر شهرستانی برگزار شد که در پایان از ۱۷ نفر از فعالان مراکز قرآنی تجلیل شد.

 

وی تصریح کرد: تدبر در قرآن به معنای درک و فهم منسجم در آیات الهی است که زمینه فهم و درک علوم قرآنی را در جامعه بیشتر می‌کند.

 

قدیردخت گفت: قرآن کتاب انسان سازی است که به واسطه آن سعادت دنیا و آخرت بشر تأمین می شود، حال هر کس به واسطه میزان عمل به قرآن در زندگی خود از برکات این کتاب آسمانی بهره مند می شود.

 

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کیار با تاکید بر حرکت از حوزه تلاوت و قرائت به سمت گسترش تدبر و عمل به قرآن گفت: نباید در مرحله روخوانی و روانخوانی توقف کنیم بلکه روخوانی مقدمه‌ای برای فهم، تدبر و عملی کردن آیات قرآن است.

 

کد خبر 1128399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha