حضرت فاطمه الگوی جهانیان است

حجت الاسلام طهماسبی، حضرت فاطمه(س) را الگوی جهانیان خواند و گفت: ترویج سبک زندگی فاطمی جامعه را در برابر هجمه های فرهنگی دشمن بیمه می کند.

حجت الاسلام «ابراهیم طهماسبی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت فرارسیدن ایام فاطمیه(س) اظهارداشت: حضرت فاطمه زهرا(س) مادر امت اسلامی بوده و کلمه زهرا به معنای درخشش است یعنی این بانوی گرامی در جهان می‌درخشد.

 

امام جمعه کوهدشت افزود: فاطمه زهرا(س) اهل احسان و ایثار بودند و نسل ایشان دنیا را پر از نور و معنویت کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: فاطمه زهرا(س) دختر پیامبری است که تمام لحظات عمرش وقف دین خدا و مردم بود و قوم لجوجی که به هیچ صراطی مستقیم نمی شد را به مسیر الهی هدایت نمود.

 

حجت الاسلام طهماسبی حضرت فاطمه(س) را الگوی جامعه خواند و گفت: ترویج سبک زندگی فاطمی و بیان اخلاق و معارف فاطمی نیاز جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در قالب جنگ نرم و تهجم فرهنگی کانون خانواده را هدف قرار داده اند، گفت: ترویج سبک زندگی فاطمی و نهادینه سازی ارزش ها راه مقابله با هجمه های فرهنگی و مصون سازی کانون خانواده از این آسیب ها است.

 

امام جمعه کوهدشت یادآور شد: به مناسببت ایام فاطمیه در کنار فعالیت تبلیغی مبلغان بومی شهرستان،  ۶۰ نفر از روحانیون قم در کوهدشت حضور دارند.

 

وی بیان کرد: مراسم عزاداری ایام فاطمیه به مدت سه شب در مسجد صاحب الزمان(عج) کوهدشت برگزار و توسط روحانیان اعزامی مشاوره های دینی به مردم ارائه می شود.

کد خبر 1128534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha