برگزاری نشست مقدماتی برای کنفرانس بین المللی قرآن در آستان مقدس حسینی

آستان مقدس امام حسین(ع) از برگزاری نشست مقدماتی برای کنفرانس بین المللی قرآن که قرار است اوایل سال آینده برگزار شود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز بین المللی رسانه، دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(ع) نشستی را با حضور شیخ«عبدالمهدی کربلایی» متولی شرعی آستان حسینی و اعضای کمیته مقدماتی کنفرانس بین المللی قرآن و گروهی از شخصیت های قرآنی برگزار کرد.

«صفاء السیلاوی» مسئول مرکز رسانه قرآن گفت:  کنفرانس بین المللی قرآن سال آینده برگزار خواهد شد، به همین منظور دارالقرآن کریم به برگزاری نشستی با متولی شرعی آستان حسینی و اعضای کمیته مقدماتی این کنفرانس باهدف پیشبرد واقعیت قرآنی اقدام  کرد.

 

السیلاوی افزود: شیخ کربلایی حمایت خود را از این پروژه منحصربه فرد و متمایز در نوع خود اعلام کرد. زیرا این پروژه برای بازگشایی عرصه قرآنی عراق بر عرصه بین المللی اهمیت دارد.

وی ادامه داد: این کنفرانس شامل فعالیت ها و برنامه های قرآنی متعدد است که مهم ترین آن توسعه، یکسان سازی و تدوین آیین نامه داوری ویژه مسابقات بین المللی قرآن در تلاوت، حفظ، تفسیر و علوم قرآن است.

 

شرکت کنندگان در این نشست از شیخ کربلایی برای حمایت مستمرش از فعالیت های قرآن و دارالقرآن کریم تقدیر و تشکر کرد. دارالقرآن کریم موفق در جذب بهترین شخصیت های قرآنی در زمینه فعال سازی حرکت های قرآنی ملی و بین المللی شده است.

کد خبر 1128536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha