تشییع پیکر‌ مطهر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در مازندران

سردار ملکی گفت: پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(۰س)۹ همزمان با سراسر کشور در مازندران تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری،‌ سردار «عبدالله ملکی» امروز (اول دی ماه) در جلسه ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام مازندران اظهار کرد: پیکر مطهر شش شهید گمنام دفاع مقدس که به تازگی تفحص شدند در ایام فاطمیه در چهار شهر استان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته به دلیل قرار داشتن در وضعیت قرمز کرونایی با مجوز ستاد مقابله با کرونا تشییع شهدای گمنام به صورت خودرویی انجام شده بود، تصریح کرد: پیکر پاک این شهدا شنبه یازدهم دی وارد استان می‌شود و در ۱۷ محور و ۲۲ شهرستان از رامسر تا گلوگاه مورد استقبال و تشییع مردم شهیدپرور استان مازندران قرار می‌گیرند.

 

وی ایجاد فضای روایتگری، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایجاد حلقه معرفتی را  از جمله اهداف در انتخاب مکان‌ها برای تدفین و تشییع شهدای گمنام دانست و افزود: مشکلات فرهنکی زیادی در کشور داریم و باید برنامه‌ریزی درستی انجام شود.

 

سردار ملکی با اعلام اینکه برنامه استقبال و تشییع از شهدا در چهار شهر‌ استان در طول هفته ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پیکر‌های مطهر شهدا پس از استقبال و تشییع در شهر‌های استان، جهت مراسم وداع و تشییع تحویل سپاه نواحی ساری، نکا، بهشهر و جویبار می‌شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه مراسم وداع استانی در ساری مراسم با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، ادامه داد: مراسم وداع شهرستانی در شهرهای ساری، نکا، جویبار و بهشهر برگزار می‌شود.

 

این مسئول بیان کرد: پیکر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) همزمان با سراسر کشور در شهر لاریم جویبار، دانشکده امام محمد باقر(ع)ساری، پارک شهدای گمنام و نیروگاه شهید سلیمی نکا و بخش بیشه بنه عشرستاق بهشهر و بندر امیرآباد تشییع و خاکسپاری می‌شود.

 

سردار ملکی گفت: پیکر پاک این شهدا شنبه ۱۱ دی ماه وارد استان مازندران می‌شود.

کد خبر 1129680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha