ملت ایران برای رسیدن به قله های عزت نیازمند مکتب شهید سلیمانی است

به گفته حجت الاسلام سلطانی، مردم ایران و نسل جوان برای رسیدن به قله های عزت و سعادت به مکتب و مرام شهید سلیمانی و شهدای انقلاب نیاز دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود در جلسه هماهنگی روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تسلیت ایام فاطمیه (س) و همچنین دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تمامی زندگی شهید سلیمانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و فعالیت‌های ایشان در دوران هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت نقش الگویی دارد.

 

به گفته حجت الاسلام سلطانی، باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای برای تبیین خصوصیات و خدمات ایشان به نظام و امت اسلام به خصوص در عرصه بین‌المللی و مبارزه با داعش پرداخته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم و نسل جوان ما برای رسیدن به قله‌های عزت و سعادت سخت به مکتب و مرام شهید سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی نیاز دارد چون تمامی زندگی این شهید نه تنها برای مردم و جوانان ایران که برای همه افراد در عالم موثر و الگویی بی‌بدیل و مثال‌زدنی است.

 

این مسئول ادامه داد: زنده نگه داشتن این شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و احیای اهداف و تداوم راهی است که به عنوان یک مکتب باید مدنظر همه اقشار جامعه قرار گیرد که یک رسالت دینی و انقلاب است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود یادآور شد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری با رفتن سردار سلیمانی به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف نخواهد شد و تمامی بسیجیان در کنار سایر اقشار در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های او بیش از گذشته وظایف دینی و انقلابی خود را انجام می‌دهند.

 

در این جلسه بر برگزاری هر چه باشکوهتر شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکید شد .

کد خبر 1129836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha