توزیع ۴۰ بسته گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان جونقانی

بهرامی از توزیع ۴۰ بسته گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان شهر جونقان خبر داد و گفت: این بسته های گوشت با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم، برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد کانون های مساجد استان تهیه شده است.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد از توزیع ۴۰ بسته گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان شهر جونقان خبر داد و اظهار داشت: این بسته های گوشت با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم، برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد کانون های مساجد استان تهیه شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زينب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: کانون فرهنگی هنری ارشاد از ابتدای شیوع کرونا تاکنون چندین مرحله ذبح و نذر قربانی را با مشارکت خیرین بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

 

بهرامی بابیان اینکه این بسته‌ های گوشت متبرک قربانی بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد افزود: توزیع بسته‌ های معیشتی، اقلام بهداشتی، لوازم التحریر دانش آموزان، ضدعفونی مساجد و معابر از دیگر اقدامات و فعالیت‌های این کانون است.

 

وی گفت: با شروع ویروس کرونا و در پی آسیب های اقتصادی که در بعضی از خانواده ها ایجاد شده است، این بسته ها در بین خانواده های بی سرپرست، زنان سرپرست خانواده و افراد از کار افتاده و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: این طرح اشاعه قربانی، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد را نیز دنبال می‌کند.

 

وی اذعان داشت: توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان در راستای امید آفرینی، تقویت روحیه مشارکت، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایط درگیری استان با شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

 

بهرامی گفت: کمک ‌های مومنانه کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان از ابتدای شیوع ویروس کرونا آغاز شده و با حفظ کرامت انسانی ادامه دارد.

 

کد خبر 1129869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha