شهرستان اندیمشک به قطب کشاورزی و صنعتی تبدیل می‌شود

جهانگیری با بیان اینکه شهرستان اندیمشک به قطب کشاورزی و صنعتی تبدیل می‌شود گفت: قطار توسعه این شهرستان جهت پیشبرد و توسعه بر روی ریل در حال حرکت است و در این مسیر توقف نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (پنجشنبه ۲ دی) در نشست هماهنگی و پیگیری سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه این شهرستان به قطب کشاورزی و صنعتی تبدیل می‌شود و در همین راستا اقدامات موثری نیز صورت گرفته است اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اندیمشک کم‌نظیر بوده به حدی که زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری عقب افتاده است.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه تعامل، وحدت و هماهنگی بسیار خوبی میان تمام‌ مسئولان این شهرستان وجود دارد و باید از ظرفیت‌های موجود به خوبی و در جهت رضایتمندی مردم استفاده شود افزود: قطار توسعه شهرستان اندیمشک جهت پیشبرد و توسعه بر روی ریل در حال حرکت است و در این مسیر توقف نخواهد کرد.

 

وی اذعان کرد: پروژه‌های اشتغالزایی گسترده‌ای همچون شیلات، پتروشیمی، فاز سوم و چهارم پانیا پرتو کهربا، قند، سيکل ترکیبی، پپسی، برنج کوبی رجب تجارت و نیروگاه سیکل ترکیبی در دست احداث است که با بهره برداری از این شرکت‌ها، چندین هزار فرصت شغلی برای شهروندان اندیمشک مهیا می‌شود.

 

جهانگیری تصریح کرد: زیباسازی شهرستان اندیمشک از اهمیت زیادی برخوردار است و ساماندهی پارک‌ها، ایجاد کمربند سبز و کاشت نهال باید در دستور شهرداری‌ها باشد.

 

کد خبر 1129996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha