۲۲ هزار نفر از اعضای کانون های مساجد استان در سومین رویداد فهما شرکت کردند

ابدالی تکلو گفت:مشارکت بیش از ۲۲ هزار نفر از اعضای کانون های استان در آموزش ها و مسابقات کتابخوانی از افتخارات خانواده بزرگ کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان رضوی در سومین رویداد فهما بود.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:با توفیقات الهی و همت شما عزیزان سومین رویداد ملی فهما درکانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور پایان یافت که در آن کانون های مساجد استان خراسان رضوی به خوبی درخشیدند و افتخار دیگری برای استان رقم خورد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی افزود:مشارکت بیش از ۱۴۰۰ کانون با ثبت بیش از ۱۶ هزار برنامه و تولید بیش از ۴ هزار اثر فرهنگی و هنری فناورانه و مشارکت بیش از ۲۲ هزار نفر از اعضای کانون های استان در آموزش ها و مسابقات کتابخوانی از افتخارات خانواده بزرگ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان رضوی در این رویداد بود.

 

وی ادامه داد: مشارکت خانواده بزرگ کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان رضوی اعم از مدیران مسئول و چارت اجرایی، رابطین و اعضای محترم کانون ها و تلاش شبانه‌روزی همکاران اینجانب در ستاد استان ثمرات زیادی در بر داشت که در رأس آن پیشتازی تعداد قابل توجهی از کانون‌های استان در در این رقابت فرهنگی و رویداد ملی بود.

 

ابدالی تکلو اظهارداشت: امیدوارم که خدای متعال توفیق دهد در این مدتی که خدمتگزار این مجموعه هستم بتوانم قدردان شما بزرگواران باشم و همچنین با پیگیری تعهدات ستاد و محقق کردن آن‌ها گوشه‌ای از زحمات شما را جبران نمایم . توفیق روزافزونتان را از خدای متعال خواستارم.

کد خبر 1130021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha