حماسه ۹ دی یادآور بصیرت و هوشیاری ملت ایران است

حجت الاسلام حسینی، گفت: ملت ایران با خلق حماسه ۹ دی بصیرت و هوشیاری را در برابر توطئه های دشمن نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی»، امروز(3دی)، در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت «حسن ایرلو» سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن، اظهارداشت: فردی وفادار به نظام و انقلاب بود و در دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام به شهادت رسید.

 

امام جمعه بروجرد حماسه 9 دی را گرامی داشت و افزود: حماسه ۹ دی نشان داد ملت ایران با بصیرت و هوشیاری لازم هرجا که خطری نظام را تهدید نماید با تمام توان در صحنه حاضر می شوند و از نظام و آرمان های بلند انقلاب دفاع خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با خلق حماسه 9 دی نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه با گرامیداشت ۲۰دی ماه سالروز شهادت ۶۸ دانش آموز مدرسه بروجرد، بیان کرد:  شهادت ۶۸ دانش آموز بروجردی سند مظلویت و حقانیت ملت ایران و اوج وحشیگری دشمن است.

 

وی با اشاره به اصابت موشک دشمن بعثی به مدرسه بروجرد، تصریح کرد: با برگزاری کنگره ای بزرگ برای گرامیداشت یاد این شهدای دانش آموز باید اوج بی رحم بودن دشمنان را به دنیا نشان دهیم.

 

نظارت بر بازار به صورت جدی دنبال شود

 

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش به اوضاع اقتصادی مردم اشاره کرد و اظهارداشت: کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار امری ضروری در حمایت از اقشار مختلف جامعه است.

 

کد خبر 1130139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha