نهم دی جلوه میثاق امت با ولایت است/ لزوم رسیدگی به جاده های دهلران

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه لطف خداوند متعال و رهبری آگاه و شجاعانه مقام معظم رهبری با پشتوانه عظیم مردم ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی حماسه نهم دی رقم خورد، گفت: ملت ایران و قوای مسلح صددرصد آماده جواب دادن قاطع به تهدیدات هستند.

گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امام جمعه شهرستان دهلران، ظهر امروز(۳ دی) در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مساجد خانه های خداوند متعال بر روی زمین و مرکز تعالیم معارف دین مبین اسلام هستند که باید با طهارت وارد آن شد و از ثواب های معنوی آن بهره مند شد.

 

حجت الاسلام «سید محسن موسوی» یادآور شد: خداوند متعال در آیه ۲۴ سوره بقره می فرمایند که ستمگر کسی است که از نام خداوند متعال در مساجد جلوگیری میکند و یا سعی در ویرانی آن داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در آستانه حماسه عظیم ۹ دی روز بیعت امت با امامت هستیم، گفت:  فتنه گران داخلی ۸ ماه مملکت اسلامی را با چالش روبرو کردند و جنگ احزابی را بر علیه نظام اسلامی شکل دادند و به بهانه تقلب در انتخابات، به قرآن و عزاداری سید الشهدا(ع) و دیگر مقدسات اهانت کردند، اما لطف خداوند متعال و رهبری آگاه و شجاعانه مقام معظم رهبری با پشتوانه عظیم مردم ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی، این فتنه را خاموش کنند.

 

امام جمعه دهلران افزود: مراسم گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در محل میدان بسیج برگزار می شود و ان شاالله مردم با بصیرت و انقلابی دهلران با حضور باشکوه خود، یک بار دیگر با آرمانهای امام و شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام موسوی ابراز کرد: تهدیدات دشمنان کشورمان و خصوصا رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، کوچک تر از آن است که بتواند نظام ما را تهدید کند، ملت ایران و قوای مسلح صددرصد آماده جواب دادن قاطع به تهدیدات هستند،  فرمانده قرارگاه مرکزی خانم الانبیاء نیز با صلابت و اقتدار جواب این تهدیدات را دادند.

 

وی افزود: باتوجه به زحمات معلمین بزرگوار مراکز پیش دبستانی که در شرایط سختی امورات خود را انجام داده اند، از کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که تقاضاهای معلمین پیش دبستانی شهرستان دهلران و امثال آن را در خصوص رسمی شدن در آموزش و پرورش ترتیب اثر بدهند.

 

امام جمعه دهلران گفت: شان و قداست گلزارهای شهدای والامقام بسیار بالاست و امیدواریم به گلزارهای شهدا در دهلران و بخش های تابعه توجه ویژه ای صورت گیرد.

 

حجت الاسلام موسوی ابراز کرد: باز هم صدای ناله و شیون خانواده ها از جاده های دهلران به گوش رسید و دلها را به لرزه در آورد، هفته گذشته از دو مسیر مواصلاتی دهلران از طرف اندیمشک و مهران بار دیگر  تصادف و فوتی داشتیم، یکی از عزیزانی که فوت شده بود، عضو سالمی در بدنش نمانده بود که او را غسل بدهند.

 

وی بیان کرد: از وزیر راه و شهرسازی عاجزانه تقاضا داریم فکری به حال جاده های مرگبار دهلران بکند و گروه بازرسی ویژه ای را برای بازدید جاده های مواصلاتی شهرستان دهلران اعزام کند، از استاندار ایلام نیز انتظار دارم که در وسط مشغله های کاری خود، کار خود را رها کند و از مسیرهای مواصلاتی و پیچ های خطرناک دهلران بازدید کند.

 

امام جمعه دهلران، یادآور شد: از دادستان محترم تقاضا داریم در خصوص واگذاری زمین های دشت عباس به غیربومی ها به عناوین مختلف و در قالب های به ظاهر توجیه پذیر قاطعانه ورود کنند.

 

وی بیان کرد: چرا باید شهرستان دهلران محل واگذاری زمین های کشاورزی و اشتغال افراد غیربومی با حمایت مسئولان بالادستی باشد و جوانان بیکار و خانواده های شهرستان دهلران از بیکاری رنج ببرند.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: بی نظمی  در ساعات کاری  نانوائیها  مردم  شهر دهلران  را  کلافه کرده، نانوائیها دیر مشغول به کار می شوند و زود تعطیل می کنند، باتوجه به اینکه عده ای از مردم جهت رفتن به سر کار و یا رفتن به مرکز استان باید ساعت پنج صبح آماده حرکت باشند، انتظار رسیدگی داریم.

کد خبر 1130182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha