برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

کوشکی جهرمی گفت: روز ۱۳ دی مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، ۱۵ دی و شب شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم وداع با شهدا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (یکشنبه 5 دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص تشییع شهدای تازه تفحص شده استان که در سالن کنفرانس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس برگزار شد، گفت: استان فارس در ۹ دی پیش قراول بود و حرکت بصیرانه انجام داده اس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس به مناسبت ۹ دی، استقبال از پنج شهید گمنام و سه شهید با نام را برگزار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: پیکرهای مطهر این شهدای والا مقام 8 دی وارد فرودگاه شیراز خواهند شد که یکی از شهیدان متعلق به شیراز، یک شهید متعلق به شهرستان قیر و کارزین و یک شهید متعلق به خفر است و تا ۱۶ دی مراسم استقبال شهدای گمنام ادامه خواهد یافت.

کوشکی جهرمی اعلام کرد: روز ۱۶ دی و همزمان با سراسر کشور تشییع و تدفین شهدای بانام و گمنام برگزار خواهد شد و چهار شهید گمنام در شیراز پارک علم و فناوری، مرکز پیشیبانی نیروی دریایی سپاه، یک شهید در پادگان هوا و فضای سپاه تدفین خواهند شد.

وی ادامه داد: روز ۱۳ دی مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، ۱۵ دی و شب شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم وداع با شهدا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

کوشکی جهرمی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت شهدا موجب برکت ایام مختلف سال می شود و از ۴۳ نقطه استان که درخواست تدفین شهدا را داده اند به پنج نقطه مجوز داده شده و تنها برای مناطقی تدفین شهدا اختصاص داده می شود که ۷۰ درصد یادمان را آماده کرده باشند.

کد خبر 1130846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha