نمایشگاه عاشقان فاطمی در حسینیه ثارالله زنجان برپا می شود

به گفته نظری، در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی، نمایشگاه عاشقان فاطمی در حسینیه ثارالله زنجان برگزاری می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تشریح برنامه های دهه بصیرت، شهادت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: به همین منظور فضاسازی شهری از این هفته انجام می شود.

 

غلامرضا نظری از اجرای برنامه‌های ویژه‌ در محور پیاده راه سبزه میدان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: نمایشگاه عاشقان فاطمی از چند روز دیگر در محل حسینیه ثارالله سپاه استان زنجان دایر می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی برای رده نونهالان و نوجوان گفت: دبیرخانه مسابقات فرهنگی و ورزشی از روز پنج شنبه در محل سازمان فرهنگی شهرداری زنجان آغاز به کار می کند و این مسابقات از روز 13 دی در 8 رشته ورزشی آغاز و تا ایام دهه فجر ادامه می‌یابد.

 

نظری خاطرنشان کرد: گروه‌های سرود نیز در روزهای 12 و 13 در نقاط مختلف شهر زنجان اقدام به سرود خوانی می‌کنند که در صورت پیش‌بینی نقاط دیگر از سوی سایر سازمان‌ها امکان جابه جایی این نقاط وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در کنار بحث‌های رزمی به عنوان یک پهلوان نیز شناخته می‌شوند، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با هئیت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای زنجان برنامه ویژه‌ای روز 13 دی برگزار می‌شود.

 

این مسئول از برگزاری شب شعر آیینی با حضور استاد محمد علی مجاهدی، شاهین اردبیلی، استاد عینی فرد و استاد کلامی در زنجان خبرداد و گفت: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم زنجان در 13 دی برگزار می‌شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به برپایی ایستگاه مشاوره به یاد حاج قاسم سلیمانی در زنجان، گفت: این ایستگاه‌های مشاوره در 14 مسیر تا ایام دهه فجر پیش‌بینی شده است.

 

نظری از برگزاری دو عنوان مسابقه کتابخوانی ویژه عموم و کودکان در زنجان خبرداد و گفت: مسابقه کتابخوانی عمومی به صورت آنلاین بوده و برای کودکان نیز کتاب‌هایی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 1131173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha