یکصد نفر در بخش خدماتی شهرداری لاهیجان مشغول به کار هستند

فلاح مجد با بیان اینکه حدود صد نفر از پرسنل شرکتی شهرداری لاهیجان در بخش خدماتی هستند، گفت: انتظار می رود در تمدید قرارداد جدید سقف اضافه کاری پرسنل شرکتی بیشتر شده و بیمه تکمیلی آنان لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، « فرشید فلاح مجد » در جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان ضمن قدردانی از شهردار لاهیجان به جهت پرداخت حقوق و اضافه کار پرسنل شهرداری لاهیجان، گفت: در این بحران اقتصادی پرداخت حقوق و مزایای پرسنل کار دشواری است و پرسنل شهرداری در دو سال اخیر در دریافت حقوق و مزایای خود با مشکلات زیادی مواجه بودند.

 

سخنگوی شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه خوشبختانه با شروع بکار شهردار جدید دغدغه پرداخت حقوق کاسته شده و پرسنل حقوق و اضافه کاری خود را به موقع دریافت می کنند، تصریح کرد: حدود 190 نفر از پرسنل شهرداری شرکتی و سقف اضافه کار آنان در قرادادشان با شرکت پیمانکار 45 ساعت تعریف شده و بیمه تکمیلی نیز ندارند.

 

وی به مشکلات پرسنل شرکتی شهرداری لاهیجان اشاره و خاطرنشان کرد: پرسنل شرکتی همچون سایر نیروها در انجام وظایف خود بسیار ساعی و کوشا هستند ولی به جهت نوع قرارداد، از حقوق و مزایای کمی برخودارند.

 


فلاح مجد با بیان اینکه حدود صد نفر از پرسنل شرکتی در بخش خدماتی هستند، اظهار کرد: انتظار می رود در تمدید قرارداد جدید سقف اضافه کاری پرسنل شرکتی بیشتر شده و بیمه تکمیلی آنان نیز لحاظ شود.

 

 

کد خبر 1131354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha