حضور ۴۳ مبلغ بومی و غیر بومی طی دهه دوم فاطمیه در زیرکوه

حجت الاسلام اسماعیلی گفت:۴۳ مبلغ بومی و غیر بومی طی دهه فاطمیه دوم جهت اجرای برنامه های مختلف از جمله گفتمان ایثار و مقاومت، گفتمان تبیین فتنه ۸۸ و گفتمان جایگاه مادری و مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در زیرکوه حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام «احمد اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن دهه فاطمیه دوم و شهادت حضرت زهرا(س) مقرر شده است تا برنامه های فرهنگی و مذهبی و هنری مختلفی در زیرکوه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه با بیان اینکه 43 مبلغ بومی و غیر بومی طی دهه دوم در شهرستان زیرکوه حضور خواهند داشت، گفت: بحث فضاسازی مساجد شهرستان زیرکوه به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به مهم ترین برنامه های دهه دوم فاطمیه در زیرکوه عنوان کرد: طی این دهه برنامه های مهمی از جمله گفتمان ایثار و مقاومت، گفتمان تبیین فتنه 88 و گفتمان جایگاه مادری و مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در زیرکوه اجرا خواهد شد.

 

حجت الاسلام اسماعیلی به برگزاری مسابقه نقاشی و دلنوشته فاطمی در زیرکوه اشاره کرد و افزود: این مسابقات با محوریت سیره و اخلاق حضرت زهرا(س) برای سنین مختلف در شهرستان زیرکوه برگزار می شود.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه در پایان گفت: حرکت هیئات مذهبی و اجرای طرح نذری فاطمی از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) است که در روز شهادت ایشان اجرا خواهد شد.

کد خبر 1131796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha