صدور ۳۰۱ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای سال جاری تاکنون در خراسان جنوبی

اشرفی با بیان اینکه ۳۰۱ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای سال جاری تاکنون در خراسان جنوبی صادر شده است، گفت: در راستای اجرای این تعداد برای یک هزار و ۴۹۲نفر فرصت شغلی از محل محور های صادر شده به صورت مستقل و پشتیبان حقیقی و حقوقی ایجاد شده است.

«غلامرضا اشرفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طرح توسعه مشاغل خانگی یکی از طرح های مهم و تاثیرگذار در توسعه و بهبود و ضعیت اقتصادی و اشتغال در جامعه است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 301 مجوز در حوزه مشاغل خانگی در استان صادر شده است، افزود: در راستای اجرای این تعداد برای یک هزار و ۴۹۲ نفر فرصت شغلی از محل محورهای صادر شده به صورت مستقل و پشتیبان حقیقی و حقوقی ایجاد شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: بیش از 77 درصد مجوزهای صادره در حمایت از فعالیت های شبکه ای برای پیشرانان و پشتیبانان مشاغل خانگی صادر شده است.

 

اشرفی با اشاره به اینکه 70 فقره از مجوزهای صادره مشاغل خانگی از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان های مرزی خراسان جنوبی بوده است، ادامه داد: بیشترین مجوز مشاغل خانگی مربوط به شهرستان طبس با 62 مجوز و بشرویه 45 مجوز و نهبندان 44 مجوز بوده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه 87.3 درصد از اعتبارات مشاغل خانگی ابلاغی به بانک های عامل در استان معرفی شده است، گفت: از این میزان 16.6 درصد پرداخت شده است و سهمیه مصوب خراسان جنوبی در حوزه مشاغل خانگی سه میلیارد و 300 میلیون تومان است.

 

 

کد خبر 1132066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha