دسترسی گردشگران به اینترنت پرسرعت در تخت جمشید

سهرابی گفت: سایت جدید همراه اول در تخت جمشید با هدف ایجاد پوشش بهینه اینترنت پرسرعت برای گردشگران راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (چهارشنبه 9 دی) از راه اندازی سایت جدید تلفن همراه در مجموعه تاریخی «تخت جمشید» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: سایت جدید همراه اول در تخت جمشید با هدف ایجاد پوشش بهینه اینترنت پرسرعت برای گردشگران راه اندازی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: مجموعه جهانی تخت جمشید به عنوان یک مقصد گردشگری منحصر به فرد نیازمند خدمات بروز ارتباطی است تا برای گردشگران شرایط مناسب تری ایجاد شود.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از سایت جدید تلفن همراه، گردشگران و بازدید کنندگان برای برقراری تماس های تصویری و دسترسی به اینترنت پرسرعت سیار مشکلی نخواهند داشت.

سهرابی با اشاره به هزینه مورد نظر در این خصوص بیان کرد: برای راه اندازی این سایت 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ای اپراتور اول هزینه شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی این سایت موجب تقویت ارتباطات در این مجموعه می شود و نیاز ارتباطی گردشگران در روزهای تعطیل به ویژه ایام نوروز را برطرف می کند.

سهرابی تصریح کرد: مساعدت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری فارس و تلاش همکاران مخابرات استان و شرکت ارتباطات سیار برای احداث این سایت قابل تقدیر است.

کد خبر 1132126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha