حضور خودجوش مردم در حماسه ۹ دی خواب دشمنان را برآشفت

حجت الاسلام دوستیان، گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور خودجوش در حماسه ۹ دی خواب دشمنان را برآشفتند.

حجت الاسلام حسن دوستیان در حاشیه مراسم ۹ دی روز بیداری ملت ایران ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی  قصرشیرین افزود: در فتنه سال ۸۸ عده زیادی به نابودی نظام امیدوار بودند اما بصیرت و دشمن شناسی مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خنثی سازی نقشه‌های مردم تأثیرگذار بود و سخن امام خمینی (ره) که فرمایند پشتیبان ولایت باشید تا آسیبی به انقلاب وارد نشود برای مردم عینیت یافت.

 

وی خاطر نشان کرد: دهه بصیرت با همه تحليل ‌ها و بررسي ‌ها يك نكته مهم داشت  و آن اینکه دشمنان نظام و انقلاب لحظه ‌اي دست از دشمني برنخواهند داشت، لذا بايد با بصيرت و درك انقلابي  و حضوري مداوم با نگاه به سرچشمه معارف ولايت و رهبري راه را همچون گذشته ادامه دهیم.

 

حجت الاسلام دوستیان تصریح کرد: در ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رحلت علامه مصباح یزدی باید به دو مسئله جهاد و اجتهاد این دو شخصیت توجه ویژه شود و می‌توان با برگزاری مراسمات و همایش‌هایی جهاد و اجتهاد این دو شخصیت بزرگ را به خوبی تبیین کرد.

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین بابیان اینکه یکی از ویژگی‌های برجسته حاج قاسم سلیمانی بصیرت و پشتیبانی از ولایت فقیه است گفت: این سردار رشید اسلام در وصیت نامه خود ولایت فقیه را ستون خیمه انقلاب دانستند و همواره گوش به دهان رهبر معظم انقلاب داشتند.

کد خبر 1132435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha