پخش مراسم بزرگداشت سردار دلها از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

سهرابی گفت: ۱۳ دی و همزمان با سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشت سردار دلها ساعت ۹ از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) توسط صدا و سیمای مرکز فارس پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (شنبه 11 دی) از تولید و پخش برنامه های متنوع دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از شبکه فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: صدا و سیمای فارس برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه های مختلفی تدارک دیده است که «کاشانه مهر» از جمله آنهاست و هر روز ساعت 10 به صورت زنده با دعوت از خانواده های شهدای مدافع حرم به ویژه همرزمان شهید سلیمانی بودند از سیمای فارس پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: برنامه «دلگشا» نیز هر شب به صورت زنده در ساعت 21 و 15 دقیقه میزبان خانواده شهدای مدافع حرم است و با ارتباط زنده اینترنتی با شهرستان های مختلف استان از حال و هوای برنامه های بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مطلع می شود.

وی اضافه کرد: «صبح پارسی» ساعت هشت هر روز صبح به صورت زنده به موضوع شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی می پردازد و برنامه هایی نیز با موضوع شهدای تازه تفحص شده استان و دعوت از خانواده های این شهدای عالی مقام که همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) تشییع و تدفین خواهند شد، پخش خواهد شد.

سهرابی اعلام کرد: هشت مستند تولید شده در خصوص شهدای مدافع حرم در صدا و سیمای فارس شامل «عبدالله»، «حاج رسول»، «شاه شمشاد قدان»، «چشم نرگس»، «مسیر الهی»، «به افق محرم»، «او برادرم بود» و «خداحافظ فرمانده» نیز هر شب ساعت 22 و 30 دقیقه  از شبکه فارس پخش می شود.

وی ادامه داد: مستند «سردار دلها» هر روز ساعت 13 و مستند «خاطرات آن مرد» ساعت 17 هر روز از سیمای پخش می شود و 13 دی و همزمان با سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشت سردار دلها ساعت 9 از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پخش خواهد شد.

سهرابی اضافه کرد: برنامه زنده «مرد میدان» ساعت 19 و 30 دقیقه در روز 12 دی به صورت زنده از شبکه فارس و مستند «قاسم هنوز زنده است» 13 دی ساعت 19 و 45 دقیقه از سیمای فارس پخش خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه های رادیو فارس به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز گفت: تولید و پخش 2 نمایش با عنوان «دشمن پشت دروازه ها» و « نشانی»، مستندهای رادیویی در خصوص شهدای مدافع حرم استان شامل «خون او چه رنگی است»، «آن سوی آرامش»، «سردار مهرنجان» و «بوی بهشت» از برنامه های رادیو فارس به مناسبت این ایام است.

سهرابی افزود: برنامه گفتگو با حضور فرماندهان نظامی و مدافعان حرم استان فارس، نمایش های بلند رادیویی با موضوع سردار دلها و با عنوان «سالار» و «آن مرد» از برنامه های دیگر رادیو فارس به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلهاست.

وی تاکید کرد: معاونت فضای مجازی نیز برای این ایام برنامه های مختلفی تهیه و تولید کرده که برگزاری پویش «به نیت حاج قاسم» در فضای مجازی و دریافت تولیدات مردم،  تولید سه موشن گرافی با عناوین خادم خاکی، مثل پدر و شهید، تولید گزارش مردمی با عنوان «امنیت باغ» ویژه اشعار سروده شده در وصف سردار دلها، تولید و انتشار 10 پوستر و استوری حاج قاسم و بازتولید و انتشار ویدیو کلیپ هایی در خصوص شهید سلیمانی از جمله آنهاست.

سهرابی عنوان کرد: پوشش رویدادهای خبری بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و پخش گزارش های تولیدی از شیراز و سایر شهرستان های استان فارس نیز از رادیو و تلویزیون استان پخش خواهند شد.

کد خبر 1133086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha