ثبت  تاریخ شفاهی رزمندگان از تحریف دفاع مقدس جلوگیری می کند

سهرابی گفت: رزمندگان از گنجینه‌ های ارزشمند دفاع مقدس هستند و برای ثبت و ضبط تاریخ شفاهی رزمندگان باید تلاش شود زیرا از تحریف دفاع مقدس جلوگیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، امیر «نبی سهرابی»، امروز (شنبه 11 دی) در بازدید از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس و مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس گفت: موزه‌ های دفاع مقدس باید برای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده در تلاش باشند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: جامعه ما امروز به گفتمان و بازتعریف دفاع مقدس نیاز مبرم دارد و ارزش‌ های دفاع مقدس و دستاوردهای دوران دفاع مقدس باید به نسل ‌های آینده منتقل شوند.

وی اضافه کرد: رزمندگان از گنجینه‌ های ارزشمند دفاع مقدس هستند و برای ثبت و ضبط تاریخ شفاهی رزمندگان باید تلاش شود زیرا از تحریف دفاع مقدس جلوگیری می کند.

امیر سهرابی با اشاره به استان فارس به عنوان استان‌ نقش ‌آفرین در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: فارس دارای پیشینه فرهنگی و مذهبی غنی است و شهدای فراوانی در دوران دفاع مقدس داده است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس در ایجاد وحدت کلمه و اتحاد جامعه نقش موثری دارد و مسئولان باید مردمی و با مردم باشند.

خاطر نشان می شود، در این بازدید «سعید کوشکی جهرمی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف دفاع مقدس و اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ارائه کرد و این اقدامات برای برپایی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مورد تقدیر جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفت.

کد خبر 1133194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha