برگزاری دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کانون مساجد

میرزایی ، گفت: با حضور جوانان اعضای کانون و جمعی از مردم مراسم دومین سوگواری شهادت سردار دلها در کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 محمدرضا میرزایی با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: استفاده از استعداد هاي نوجوانان و جوانان درراستای انجام کارهاي فرهنگي ، مراسمات ملي و مذهبي وتشويق به امر نماز در خدمت کليه عاشقان و شيفتگان شهداي دفاع مقدس و قدرداني از خون پاک شهداي مدافع حرم به ويژه سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني است.

 

مدیرکانون قدس ثلاث باباجانی افزود: یاد و نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تاریخ در ذهن و دل مردم ایران زنده است.

 

وی خاطر نشان کرد: برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باکمک بسیج سپاه، اداره آموزش و پرورش، مدارس حوزه خواهران ، برادران و جوانان کانون برنامه مختلفی همچون برپایی محفل انس با قرآن، تبیین شخصیت شهید، مراسم سوگواری و عزاداری ،برگزاری مسابقات فرهنگی ،۱۶ دی برگزاری مراسم دومین سالگرد در مسجد روستا با همکاری بسیج و حوزه های از مهمترین برنامه های کانون در این ایام است.

 

میرزایی با اشاره به هدف از برگزاری این برنامه ها تصریح کرد: تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی و آشنایی نسل جوان و نوجوان با ویژگی های شخصیتی این قهرمان از اهداف برگزاری این برنامه های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها است.

 

 

کد خبر 1133406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha