دومین رزمایش جهادی مردمی مکتب حاج قاسم ویژه زندانیان برگزار می شود

همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم، دومین رزمایش جهادی مردمی مکتب حاج قاسم ویژه زندانیان و خانواده های آنها برگزار می شود.

سید «عباس حسینی» ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از برگزاری دومین رزمایش جهادی مردمی مکتب حاج قاسم ویژه زندانیان و خانواده‌های زندانی در استان مرکزی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند و حمایت از خانواده های آنها امری ضروری است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

 

دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی با اشاره به اینکه  عدالت محوری و توجه به اقشار ضعیف و مظلوم از ویژگی‌های مهم مکتب حاج قاسم به شمار می‌رود، افزود: رهایی و بازگشت به آغوش جامعه و داشتن زندگی سالم و پاک امروز برای زندانیان و خانواده‌هایشان از اولویت‌های جامعه اسلامی است.

 

وی افزود: این رزمایش در ابعاد مختلف و به صورت سراسری در استان برگزار خواهد شد و برگزاری مراسم و برنامه های فرهنگی، ورزشی و مسابقه بزرگ نقاشی با موضوع شهادت حاج قاسم و حمایت از خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌های مهم این قرارگاه در استان است.

 

این مقام مسوول مساعدت‌های کمک تحصیلی برای فرزندان آسیب دیده و نیازمند، را از دیگر برنامه های این رزمایش دانست و ادامه داد: ارائه مشاوره‌های اجتماعی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی ‌و ورزشی در زندان نیز از برنامه‌های دیگر این قرارگاه است.

 

حسینی تهیه جهیزیه آسان برای فرزندان زندانیان با هدف کمک به خانواده‌های آنان جهت بر طرف نمودن دغدغه و مشکلات این عزیزان را نیز از برنامه های این رزمایش دانست و خاطر نشان کرد: توجه به بخش اشتغال زودبازده در زندان از محورهای دیگر این رزمایش است که با بررسی‌های انجام شده و هماهنگی با کارگاه‌ها و استفاده از ظرفیت زندانیان به ویژه تابلو دوزی، خیاطی بتوان حمایت‌های خوبی در این خصوص انجام داد.

 

دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی همچنین از اهدای ۵۰۰ بسته غذایی به خانواده زندانیان نیز اشاره کرد و گفت: این بسته های معیشتی جهت کمک به خانواده‌های زندانیان تهیه شده و بسته غذایی برای این عزیزان در نظر گرفته شده است که در اختیارشان قرار می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه این رزمایش  از تاریخ ۱۳ دی ماه تا ۲۲ بهمن به صورت سراسری در سطح استان مرکزی برگزار می‌شود، بیان کرد: همدلی و مشارکت نهادهای انقلابی به ویژه اداره کل زندان‌ها، سپاه و بسیج، دادگستری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد علوی، بنیاد احسان و حمایت‌های خیرین و آحاد مردم در این رزمایش جهادی ستودنی است.

کد خبر 1133408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha