شناخت جبهه حق و اطاعت از رهبری از هر امری مهم‌تر است

الحیدری با اشاره به اینکه شناخت جبهه حق و شناخت و اطاعت از رهبری از هر امر واجب و مستحبی مهم‌تر است و مؤمن باید در جبهه حق ایستادگی کند گفت: همه ما از هر کشوری باید در جبهه ولی فقیه بایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سیدهاشم الحیدری» شب گذشته در محفل انس با قرآن جبهه مقاومت که در مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: عنوان اساسی در حرکت حضرت زهرا (س) دفاع ایشان از ولایت و ولی خود حضرت علی (ع) بود و حضرت زینب (س) نیز این نقش را بعد از حادثه عاشورا ادامه داد و از دین و اهداف امام حسین (ع) دفاع کرد و این همان جبهه مقاومت است.

 

دبیرکل جنبش عهدالله عراق با بیان اینکه جبهه مقاومت جبهه سلاح و خون و فریاد است و امام خمینی (ره) این جبهه را در سال ۴۲ تأسیس کردند افزود: این جبهه در ابتدا یک فریاد بود، سپس به یک نهضت و پس از آن به یک دولت تبدیل شد و امروز به یک جبهه تحول پیدا کرده که شامل ایران، عراق، سوریه، یمن، حجاز، افغانستان، هند، پاکستان و لبنان است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز خط ولایت بر خط مقاومت حاکمیت دارد اضافه کرد: در یک دوره امیرالمؤمنین (ع) بر فراز منبر می‌فرمودند عمار کجاست و این زمانی بود که امت، امام خود را ترک کرده بودند اما امروز زمانی نیست که گفته شود «عمار کجاست» چراکه این دوره زمان شهیدان باکری، باقری، قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، تقوی‌فر و ... است؛ زمان ما زمان پیروزی است، گرچه در این جبهه خون‌ها ریخته می‌شود، اما این خون‌ها به حماسه تبدیل می‌شوند.

 

الحیدری با اشاره به تقابل دائمی جبهه حق و باطل تصریح کرد: همیشه فقط دو جبهه حق و باطل وجود دارد و جبهه سومی نیست، ایستادن میان این دو جبهه به معنی سکوت است و امروز سکوت جایز نیست و باید بین جبهه امام حسین (ع) و یزید یکی را انتخاب کرد.

 

دبیرکل جنبش عهدالله عراق اذعان کرد: حفظ جبهه مقاومت تنها با شعر و جشنواره و سخنرانی ممکن نیست بلکه باید در کنار آن فریاد خون سر دهیم و در میدان حضور داشته باشیم و حاج قاسم سلیمانی مرد این میدان بود.

 

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت و حق و باطل در همه زمان‌ها از حضرت آدم تا خاتم و تا قیام قیامت وجود داشته و همیشه هم این دو جبهه دارای رهبرانی هستند ابراز کرد: شناخت جبهه حق و شناخت و اطاعت از رهبری از هر امر واجب و مستحبی مهم‌تر است و مؤمن باید در جبهه حق ایستادگی کند و همه ما از هر کشوری باید در جبهه ولی فقیه بایستیم.

 

«حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز به موضوع مقاومت از نگاه قرآن و راه صحیح در برابر فشارهای دشمنان اشاره کرد و یاد آور شد: بهترین راهکار در برابر دشمنان مقاومت است. 

 

تلاوت احمد ابوالقاسمی، میثم تمار و خلیل سواری و همچنین مرثیه‌سرایی سیدکریم موسوی و اجرای گروه تواشیح از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

کد خبر 1133430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha