مهمترین ویژگی شهید سلیمانی دفاع از ولایت بود

علوی مقدم گفت: مهمترین و بارز ترین ویژگی شهید سلیمانی در طول عمر با برکتشان، دفاع از ولایت بود که در این راه از هیچ‌ کوششی دریغ نکردند و‌ گوش به فرمان ولی امر بودند، این مسیر برای ما جوانان یک هدف بزرگ به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید حسین علوی مقدم» امروز(۱۲ دی) در نوزدهمین صحن علنی شورای شهر مشهد، اظهار کرد: دو سال قبل که خون سردار سلیمانی را ریختند، تصور کردند ضربه بزرگی به ایران وارد کردند اما نمی دانستند که در اصل شاهرگ اصلی کشور خود را زدند، خون جوانان ایرانی به جوش آمد و این کار آنان، غیرت مردان و زنان سرزمین را چندین برابر کرد و آمریکا با این کار خود ضربه ای بزرگ به خود وارد کرد چرا که ریشه خود را خشکانید.

 

عضو شورای شهر مشهد بیان کرد: نقش موثر سردار سرافراز و شجاع در حل بحران و فتنه خطرناک ملت های مظلوم منطقه سوریه، عراق و افغانستان بر هیچ کس پوشیده نیست و علت محبوبیت جهانی شهید، مجاهدت و‌ جان فشانی ایشان بود.

 

علوی مقدم خاطرنشان کرد: مهمترین و بارز ترین ویژگی شهید در طول عمر با برکتشان، دفاع از ولایت بود که در این راه از هیچ‌ کوششی دریغ نکردند و‌ گوش به فرمان ولی امر بودند، این مسیر برای ما جوانان یک هدف بزرگ به شمار می رود.

 

وی اضافه کرد: دیگر ویژگی مهم مکتب سردار، استکبار ستیزی، حمایت از محرومان و شجاعت در میدان بود حاج قاسم در عین اینکه سرلشکر نظامی بود در دل مردم جای داشت او در مقابل دشمن سر خم نمی کرد اما در مقابل مردم کمر خم می کرد.

 

عضو شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: انقلاب تولد خود را مدیون جوانان است و حالا نسل سلیمانی باید کار را تمام کنند ما به سهم خود برای عینیت بخشیدن به نسل سلیمانی تلاش می کنیم.

 

علوی مقدم گفت: امروز خدارا شاکریم که در راستای هویت بخشی به جهان شهر رضوی و پیشروی انقلابی شورای ششم، میدان شهدا میزبان شهدا است و طرح دو فوریتی اعلام شد تا یادمان سردار دلها توسط شهرداری در میدان شهدا ساخته و جانمایی شود.

 

وی اضافه کرد: واقعیت این است که ما میراث دار شهدا هستیم، در مکتب حاج قاسم، یک دینا حرف است و ما باید موضوعاتی همچون محرومیت زدایی، خدمت به مردم و داشتن روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

کد خبر 1133494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha