سردار سلیمانی صهیونیست ها را تحقیر و خرد کرد

آیت الله عابدینی گفت: حاج قاسم سلیمانی این سردار مقاومت در افغانستان و لبنان نقش آفرینی کرد، یمن را بر پا نگاه داشت و صهیونیست ها را تحقیر و خرد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در دومین همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده که شب گذشته (یکشنبه ۱۲ دی) در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین و به صورت مجازی با حضور اساتید دانشگاه های مختلف کشور برگزار شد، بیان کرد: اولین حرف ما در مقاومت این است که این مقاومت از کجا آمده است؛ در قرآن کریم خداوند متعال فرموده است من حی و قیوم هستم، قوام و مقاومت از من است و هر کجا من بخواهم می ایستد، بنابراین بنیانگذار مقاومت خداوند متعال است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: این مقاومت در برابر هر کسی است که میخواهد در مقابل خدا بایستد؛ امام خمینی (ره) فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و این فرمایش امام حقیقت قرآنی است و تمام معیارهای قرآنی ابلیس و شیطان در زمامداران آمریکایی جمع شده است.

 

وی افزود: در تمامی عالم همه انسان ها، خوبی ها و بدی ها را می شناسند و خداوند زیرساخت های لازم را برای مقاومت ایجاد کرده است و ما از حرکت خدایی عقب هستیم و باید جبران کنیم.

 

آیت الله عابدینی در خصوص گفتمان مقاومت قرآنی اظهار کرد: خداوند متعال در قران کریم فرموده است همه کسانی که علاقمند ارزش ها هستید بدانید خدا ولی کسانی است که ایمان آورند و می خواهد آنها را به سمت نور ببرد؛ باید توجه داشت بدی ها ظلمات و خوبی ها نور هستند و شیطان و طاغوت اولیا کسانی هستند که در بدی ها سیر می کنند و بر جهانیان خواب های بد می بییند و خواب های بدشان به جنگ و وحشت آفرینی ختم می شود.

 

وی تأکید کرد: در گفتمان قرآنی هر جا مقاومت کردید سالم مانده و امنیت یافتید و ایده ها و آرمان ها را به ثمر رسانده و هر جا مقاومت را کنار گذاشتید، سلاح خود را به دست دشمن داده و در واقع خود را برای قربانی کردن مهیا کرده اید.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین توضیح داد: خداوند متعال کسانی را که نسبت به مقاومت اسلامی بی تفاوت و ساکن هستند و غیرت مقاومتی در آنها موج نمی زند و اهمیتی برای سرنوشت لبنان، مردم غزه و مردم سوریه قائل نیستند، سرزنش می کند و سردار سلیمانی در حوزه مقاومت انگیزه در ما ایجاد کرد.

 

وی اعلام کرد: تنها دو قطبی مستضعفان در برابر مستکبران را داریم و هر دوقطبی دیگری به این دوقطبی آسیب رساند، ضدارزش می شود و ما باید همه بسیج شده جبهه مقاومت مستعضفانی در برابر جبهه شیطانی درست کنیم.

 

آیت الله عابدینی اضافه کرد: بر اساس آیات قرآن کریم آینده جهان پیروزی مستضعفان بر مستکبران است و بندگان شایسته بر جهان حاکم می شوند و در همین راستا هم امام خمینی (ره) فرمودند ما انقلاب مان را به جهان صادر می کنیم و همچنین فرمودند تا بانگ لااله الالله محمد رسول الله در تمام جهان طنین انداز نشود، مبارزه هست.

 

وی با اشاره به خدمات آیت الله مصباح یزدی تصریح کرد: ما یک مصباح مقاومت داشتیم که علامه مصباح یزدی بود که تمام عمر خود را برای تبیین اندیشه دینی صرف کرد و طلبه های زیادی را تربیت کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی این سردار مقاومت آمد همه جا را بسیج کرد، در افغانستان و لبنان نقش آفرینی کرد، یمن را بر پا نگاه داشت و صهیونیست ها را تحقیر و خرد کرد.

 

وی یادآور شد: حضرت زهرا (س) مادر، منشا و بانوی مقاومت است و حضرت فاطمه زهرا (س) زیرساخت های مقاومت را بنا گذاشت.

کد خبر 1133767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha