ویژگی بارز آیت‌الله مصباح یزدی ارتباط با مردم و لایت بود

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد از ویژگی‌های آیت‌الله مصباح یزدی را ارتباط با مردم و ولایت دانست و افزود: آیت‌الله مصباح یزدی مصداق بارز قلب مطهر بود و مجاهدت و داشتن زبانی گویا در اظهار حق از دیگر ویژگی‌های ایشان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» شب گذشته در مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی که در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، غدیر و عاشورا را سرمنشأ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: غدیر به معنای کشتی است و سکان‌دار آن به دست ولایت است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان از ویژگی‌های آیت‌الله مصباح یزدی را ارتباط با مردم و ولایت دانست و افزود: آیت‌الله مصباح یزدی مصداق بارز قلب مطهر بود و در تمام صحنه‌های انقلاب و هر کجا که نیاز بود حضور داشت.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از ویژگی‌های این فقیه فرزانه را حکیم بودن می‌دانند و این به معنای جامع بودن میان کمالات عقل نظری و عملی است اضافه کرد: مجاهدت و داشتن زبانی گویا در اظهار حق از دیگر ویژگی‌های ایشان بود.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی در فتنه ۸۸ به صورت تمام قد در کنار ولی فقیه ایستاد تصریح کرد: این عالم برجسته شهر به شهر، علم حمایت از ولایت را به دوش کشید و در دانشگاه‌های گوناگون برای حمایت از مقام معظم رهبری و انقلاب، حضور داشت.

 

وی همچنین با اشاره به مشکلات کشور ابراز کرد: برای اینکه بتوانیم انقلاب را در مسیر و ریل خود قرار دهیم باید به کمک دولت برویم؛ دولت انقلابی کنونی نیز عزم خود را برای برطرف کردن مشکلات جزم کرده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه دولت سیزدهم برنامه‌های بسیار خوبی را در عرصه‌ مسکن، فرهنگ، اشتغال، صنعت و کشاورزی طراحی کرده که از سال آینده اجرایی می‌شود خاطر نشان کرد: مردم را باید به گونه‌ای آماده کنیم که در مواجهه با سختی‌های پیش رو، حداقل ۲ سال به دولت فرصت دهند.

 

کد خبر 1133870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha