به هیچ وجه  انتصاب مسئولان  تحت فشار شخص یا گروه خاصی نبوده است

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارآمدی و شایسته سالاری را در انتصابات مدنظر قرارداده ام، گفت: به هیچ وجه انتصاب مسئولان تحت فشار شخص یا گروه خاصی نبوده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حسین مدرس خیابانی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: دشمنان یک جنگ تمام عیار رسانه ای علیه نظام شروع کرده اند؛ هر کس در نظام جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت رسانه ها را نادید بگیرد ضربه خواهد خورد؛ حضور رسانه در عرصه اقدام، اهمیت ویژه دارد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: داشته ها و آموخته های خودم را برای پیشرفت استان به کار خواهد برد.

 

مدرس خیابانی تصریح کرد: اگر بخواهیم به توسعه پایدار برسیم به امنیت نیاز داریم؛ راه رکن توسعه است. زیر بناهای جاده ای در اولویت قرار دارد؛ اقدامات خوبی در گذشته در استان انجام شده و در حال حاضر خیلی از پروژه ها در حال اجرا هستند.

 

وی افزود:  در گذشته فضایی حاکم بود که خیلی از  سرمایه گذاران در پیچ و خم های اداری دچار مشکل می شدند و اجازه سرمایه گذاری را در استان پیدا نمی گردند اما اکنون با گفتمان توسعه در مقام اجرا جذب سرمایه گذار را فعال کرده ایم؛ سرمایه گذارانی را که تصمیم جدی برای سرمایه گذاری  در استان را دارند دیگر معطل نمی شوند.

 

استاندار سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه کارآمدی و شایسته سالاری را در انتصابات مدنظر قرارداده ام،  گفت: به هیچ وجه  انتصاب مسئولان  تحت فشار شخص یا گروه خاصی نبوده است؛ در انتصابات از همه صاحب نظران و گروه های مرجع پرس و جو کرده ایم.

 

مدرس خیابانی به خطر کرونای جهش یافته امیکرون در استان اشاره کرد و یادآور شد: وضعیت آبی کرونا  ما را گمراه نکند زیرا که هر گونه سهل انگاری ما را دوباره به محدودیت های گذشته بر می گرداند.

کد خبر 1133874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha