۸۰ روستای بخش جازموریان در محاصره سیلاب قرار دارد 

علی پرورش گفت: پل ورودی شهر رودبار جنوب از سمت زهکلوت، سه راهی چاه دادعلی یک طرف آن ریزش کرده است و در پی بارش باران منازل مسکونی ۸ روستا در بخش مرکزی و ۸۰ روستا در بخش جازموریان دچار آبگرفتگی شده است.

«علی پرورش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به دنبال بارش شدید باران روز گذشته و جاری شدن سیلاب، با همراهی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رودبارجنوب از مناطق سیل زده شهرستان بازدید شد.

فرماندار رودبار جنوب بیان کرد: با هماهنگی خوب اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، خطرات احتمالی سیل در مسیل ها و روستا رفع شده است.

وی افزود: اکیپ های راهداری و تیم های اداره برق، جمعیت هلال احمر و نیروهای بسیج، نیروهای خدمات و آتشنشانی شهرداری رودبار و جنوب کرمان به همراه کلیه ماشین آلات خود در محل های سیل زده حضور دارند و در حال امداد رسانی و برآورد خسارات وارده به روستاهای سیل زده هستند.

پرورش ابراز کرد: طغیان رودخانه آموزش و پرورش در صبح امروز موجب آبگرفتگی سه محله شهید پیکان، ولایت و شهرک غدیر در مرکز شهرستان شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران رودبار جنوب اضافه کرد: با همت و تلاش نیروهای امدادی و خدماتی، نیروهای پلیس راهور، آتشنشانی و نیروهای زحمتکش خدمات شهرداری وضعیت شهرستان به حالت عادی بازگشته است.

وی اظهار کرد: پل ورودی شهر رودبار جنوب از سمت زهکلوت، سه راهی چاه دادعلی یک طرف آن ریزش کرده است و در پی بارش باران تعداد منازل مسکونی ۸ روستا در بخش مرکزی و ۸۰ روستا در بخش جازموریان دچار آبگرفتگی شده است.

پرورش ادامه داد: برق روستای سرجنگل و قسمتی از محله ولایت در مرکز شهر رودبار قطع شده و کلیه راه های ارتباطی رودبار به زهکلوت مسدود است.

 فرماندار رودبار جنوب تاکید کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا هر چه سریع تر مشکلات مردم این روستاها رفع شود.

وی در خاتمه از زینی وند استاندار کرمان، بهروز فرمانده سپاه جیرفت و نماینده سپاه ثارالله در امداد  رسانی به سیل زدگان، فلاح مدیرکل هلال احمر و عطاپور وزیری فرماندار جیرفت برای حضور در رودبار جنوب و کمک به رفع مشکلات مناطق سیل زده تشکر کرد.

کد خبر 1134049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha