ترور و حمایت از تروریست، حقیقت بهائیت است

مبلغان و فعالان رسانه‌‌ای بهائیت نظیر عرفان ثابتی و نادر عطوفی به شهید سلیمانی به انحای مختلف توهین‌ کرده و سعی در جریحه‌دار کردن احساسات ملت داشتند البته جای تعجب ندارد،چراکه از پرورش یافته در دامان استکبار و صهیونیست، انتظار دیگری نمی‌توان داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بهائیت یکی از فرقه‌هایی است که از گذشته، بیشترین دشمنی و بدخواهی را علیه ایران از خود نشان داده‌است. یکی از جنبه‌های عناد این فرقه با ملت ایران، میزان دشمنی و تنفرشان از خدمتگذارانِ به کشور و چهره‌های برجسته و محبوب ایرانیان است.


چه آنجا که از شهادت «امیرکبیر» خشنود شده و در کتاب‌های آموزشی‌شان به این شخصیت برجسته اهانت می‌کنند و چه امروز که با شهادت سردار دل‌ها، شهید «قاسم سلیمانی» نتوانستند شادی خود را از اعمال تروریستی هم‌پیمانانشان، مخفی نگه دارند.


مبلغان و فعالان رسانه‌‌ای بهائیت نظیر «عرفان ثابتی»، «نادر عطوفی» و... در رسانه‌های مختلف، به این شهید بزرگوار به انحای مختلف توهین‌ کرده و سعی در جریحه‌دار نمودن احساسات ملت داشتند.


 البته جای تعجب ندارد، چراکه از پرورش یافته در دامان استکبار و صهیونیست، انتظار دیگری نمی‌توان داشت. شهید سلیمانی در خط مقدم مبارزه با تروریسم و داعش بود و بهائیت حقیقی، نشئت گرفته از تفکرات تروریستی امثال داعشیان. کما اینکه این فرقه، مجبور است وفاداری‌اش را به اربابان آمریکایی- صهیونیستی خود نشان دهد، تا مبادا از چتر حمایتی‌شان بر این فرقه، کاسته شود.

 

یادداشت وارده از روشنگر

کد خبر 1134083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha