برگزاری مسابقه نقاشی «مَرد میدان» در زیرکوه

نبوی آبیز گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها مسابقه نقاشی «مَرد میدان» ویژه کودکان زیر ۱۰ سال در زیرکوه برگزار شود.

«سیدهاشم نبوی آبیز» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها اقدام به برگزاری برنامه های مختلفی در فضای مجازی و حقیقی کرده است.

 

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه به نمایشگاه مجازی آثار گرافیکی «سردار دل‌ها» اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه حاوی آثار گرافیکی با موضوع سردار سلیمانی است که در فضای مجازی به نمایش گذاشته شده است.

 

 

وی در ادامه عنوان کرد: پخش کلیپ و پوستر با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی و معابر این شهرستان از دیگر برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه جهت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت ایشان بوده است.

 

 

نبوی آبیز با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی «مَرد میدان» گفت: این مسابقه ویژه کودکان زیر ۱۰ سال است و علاقمندان باید برای شرکت در این مسابقه از تصویر در نظر گرفته شده حاج قاسم پرینت سیاه و سفید تهیه کنند و بعد از رنگ آمیزی تصویر نقاشی خود را ارسال کنند.

 

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه در پایان بیان داشت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تنها تا روز جمعه ۱۷ دی ماه فرصت دارند و از نفرات برتر طی مراسمی اهدای لوح و هدیه تجلیل خواهد شد.

 

 

کد خبر 1134215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha