تجلیل از مادر شهید «احسان حاجی حتم لو» در فصل شکوه مادری

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در سه شنبه های تکریم و فصل «شکوه مادری» این هفته به دیدار خانواده شهید مدافع حرم «احسان حاجی حتم لو» رفت و از آنان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) فرزند معزز رسول مکرم اسلام (ص)، مادر اهل بیت(ع) و در راستای تقدیر از خانواده مکرم شهدا در فصل «شکوه مادری» به دیدار شهید «سیداحسان حاجی حتم لو» رفت.

 

 

شهید حاجی حتم لو اولین شهید مدافع حرم شهرستان گرگان است که در راه دفاع از اهل بیت(س) در سرزمین سوریه به شهادت رسید.

 

بی شک دفاع شهدای مدافع حرم از حرم حضرت زینب(س) و دفاع از کیان اسلام و جلوگیری از پیش روی داعش به سرزمین پاک میهنمان قابل تکریم و سپاس است.

 

 

اگر رزمندگان مدافع حرم و در راس آنها فرماندهی مکرمشان، شهید حاج قاسم سلیمانی نبود، امروز باید در مرزهای جمهوری اسلامی با دشمن مقابله می کردیم و خسارت های بسیاری را به خود تحمیل می کردیم.

 

ما همواره در طول تاریخ مرهون مجاهدت ها و سلحشوری های شهدا هستیم، خط سرخ شهادت، خط مستحکمی است که برکات آن، توانسته است، آرمان ها و اهداف بلند اسلام را پیش ببرد.

 

در این دیدار که مادر و پدر بزرگوار شهید حضور داشتند با گرمی از مهمانان پذیرایی کردند و از این دیدار خوشحال بودند.

 

 

مادر شهید از خاطرات سیداحسان از زمان کودکی برایمان تعریف می کرد؛ اینکه شهید علاقمند به مسجد و فعالیت های بسیج در مسجد بود و دوستان بسیار خوبی داشت و بسیار علاقمند بود که شهید شود.

 

شهید حاجی حتم لو بعد از سه مرحله سفر به سوریه در مرحله سوم در یکی از شهرهای حلب سوریه به شهادت می رسد.

 

 

این دیدار با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان و برخی از مسئولان بنیاد شهید استان برگزار شد و در آخر با اهدای لوح و هدیه ای از مادر شهید تجلیل شد.

 

 

کد خبر 1134420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha