شهید سلیمانی« مامی توانیم» را به ملت های مسلمان آموخت

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: شهید سلیمانی «ما می توانیم» را به ملت های مسلمان آموخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» امروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شرکت صنایع آذرآب اراک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این دلیر مرد تاریخ ایران، گفت: شهید سلیمانی الگوی کاملی از کار و تلاش و مقاومت بود و ما می توانیم را به خوبی به ملت های مسلمان و ملت ایران آموخت.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه سردار سلیمانی مردی با اخلاق، ولایتمداری، متواضع، فروتن، مردمدار و ولایتمدار بود، افزود: همه ما باید با الگو گیری از این بزرگ مرد تاریخ ایران در مسیر درست حرکت کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز مکتب شهید سلیمانی سرمایه ای بزرگ برای انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: برای پیشرفت و طی کردن قله های بلند سعادت، آبادانی و آزادی باید راه ایشان را پیمود و از سیره و منش ایشان الگوی گیری کرد.

 

این مقام ارشد استان با اشاره به اینکه کتب و سیره شهید سلیمانی در همه ابعاد کارآمد و نجات بخش است، ادامه داد: شهید سلیمانی با خداوند معامله کرد و بزرگترین پاداش را با شهادت دریافت کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شهید سلیمانی در سراسر منطقه نقش آفرینی موثری داشت، اضافه کرد: امروز مکتب و سیره شهید سلیمانی در همه ابعاد کارآمد و نجات بخش است که باید به خوبی برای جوانان تبیین شود و تحقق این مسئله نیازمند عزم ملی و همت همه جانبه است.

 

اخلاص و صداقت مهمترین ویژگی شهید سلیمانی است

 

در ادامه این مراسم سردار «محسن کریمی» نیز در سخنانی به رشادت ها و ولایتمداری سردار دل ها اشاره کرد و گفت: این سردار رشید اسلام با تاسی از متکب اهل بیت(ع) که بر ولایتمداری و مبارزه با ظلم و ستم تاکید داشتند، با تبعیت از رهبری در برابر ابرقدرت ها ایستادگی کرد و پیروز شد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب انسان سازی است، افزود: شهید سلیمانی در سراسر دنیا انسان ها و فرماندهان بزرگی را تربیت کرد چرا که ایشان تنها متعلق به ایران نیست بلکه با تلاش هایی که در راه مبارزه با مستکبران و دفاع از مظلومان انجام داد، امروز در بسیاری از کشورهای دنیا او را می شناسند و دلداده وی هستند.

 

وی اخلاص و صداقت را مهمترین ویژگی شهید سلیمانی دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری به خوبی به این دو ویژگی مهم اشاره کردند.

 

این مقام مسئول شهید سلیمانی را بزرگ مردی آینده نگر و با برنامه دانست و خاطر نشان کرد: ایشان با این نگاه عمیق و بلندی که داشت دستاوردهای عظیمی برای جبهه مقاومت خلق کرد که تاکنون بخشی از آنها رونمایی شده اند و در آینده برکات نگاه تمدنی حاج قاسم بهتر دیده می شود.

کد خبر 1134472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha