حضور  اعضای کانون ماه بنی هاشم ملایر به مناسبت دومین سالگرد سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی در کرمان

نظری گفت: به مناسبت دومین سالگرد سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی تعدادی از اعضای کانون ماه بنی هاشم، و مسئول قرآنی فرهنگی کانون برای زیارت گلزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی به کرمان اعزام شدند.

«ستاره نظری » در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: به مناسبت دومین سالگرد سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی در کرمان تعدادی از اعضای کانون ماه بنی هاشم، و مسئول قرآنی فرهنگی کانون به عنوان مداح مراسم  برای حضور در مراسم سالگرد شهید سلیمانی  بر سر مزار این شهید به کرمان اعزام شدند.

مدیر کانون فرنگی و هنری ماه بنی هاشم ملایر با اشاره به برنامه های ایام فاطمیه و سالروز شهادت بانوی مکرم اسلام حضرت زهرای مرضیه افزود: به مناسبت این ایام هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم سوگواری و عزاداری در فضای کانون و مسجد برگزار می شود.

 وی افزود: مراسم ویژه ای نیز همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س)با حضور اقشار مختلف مردم و اعضای کانون در مسجد قمر بنی هاشم برگزار می‌شود.

نظری یادآور شد: در فاطمیه اول نیز  حضور هیات های مذهبی شهرستان برنامه عزاداری در مسجد و کانون برگزار شد افزود:  بیش از 200 نفر از عزاداران در این مسجد  به صرف شام پذیرایی شدند.

وی  گفت: کانون ماه بنی هاشم ملایر از سال 1388  در شهرستان ملایر تاسیس شده است و در حال حاضر بیش از 40 عضو فعال دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ماه بنی هاشم ملایر  با بیان اینکه این کانون در ایام کرونا فعالیت های کمی داشته است گفت: با توجه به فرو کش شدن تب کرونا این فعالیت ها دوباره احیا شده و در حال حاضر فعالیت های فرهنگی این کانون از  سر گرفته شده است.

کد خبر 1134601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha