تجدید میثاق گروه های مقاومت سوریه، عراق، لبنان، پاکستان و افغانستان با شهید سلیمانی+تصاویر

همزمان با دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر حضور خیل عظیم زائرانی از سراسر کشور طی هفته جاری در کرمان؛ شخصیت هایی از کشورهای مختلف نیز بر مزار سردار بزرگ مقاومت حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، همزمان با دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر حضور خیل عظیم زائرانی از سراسر کشور طی هفته جاری در کرمان؛ شخصیت هایی از کشورهای مختلف نیز بر مزار سردار بزرگ مقاومت حضور یافتند.

 

 

هیئت رییسه و هیئت اجرایی جمعیت جهانی حامیان مقاومت متشکل از مسیحیان، یهودی ها و...؛ جانشین شهید ابومهدی المهندس و جمعی از اعضای سازمان حشد الشعبی؛ سیدهاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله و شخصیت های دیگری به زیارت شهید سلیمانی آمدند.

 

 

امروز، چهارشنبه(۱۵ دی) نیز جمعی از گروه های مقاومت سوریه، عراق، لبنان، پاکستان و افغانستان با شهید سلیمانی تجدید میثاق کردند؛ بسیاری از شخصیت های کشوری و لشکری نیز در این ایام به کرمان رفت و آمد دارند.

 

 

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی و یار وفادارش شهید حاج حسین پورجعفری برنامه های متعددی در سراسر استان تحت عنوان برنامه های هفته مقاومت در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1134750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha