فروپاشی نظام خانواده‌های ایرانی از مهمترین برنامه‌های دشمنان است

حجت‌الاسلام موسوی فروپاشی نظام خانواده‌های ایرانی را یکی از مهمترین برنامه‌های دشمنان دانست و گفت: همه مردان و زنان کشورمان وظیفه دارند نظام خانواده را حفظ کنند و در راستای حفط آن گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۱۷ دی) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، با بیان اينکه خوشبختانه مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان اندیمشک در برگزاری مراسمات عزاداری ایام فاطمیه سنگ تمام گذاشتند اظهار کرد: گرامیداشت ایام فاطمیه موجب تقویت ارتباط انسان‌ها با خداوند سبحان می‌شود.

 

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه حجاب در قرآن کریم و دین مبین اسلام به عنوان یکی از ضروریات شمرده شده است افزود: برخی از گناهان مانند روزه نگرفتن خصوصی هستند اما بار گناهان اجتماعی سخت‌تر و جرم آن سنگین‌تر است.

 

وی بدحجابی و بی‌حجابی را از گناهان اجتماعی برشمرد و اذعان کرد: این گناه اجتماعی، آثار و تبعات بسیار منفی به همراه دارد.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اينکه حجاب یکی از ضروریات و توصیه‌های دین اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است تصریح کرد: حجاب از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) فرمود که نظام خانواده از محکم‌ترین، عزیزترین و محبوب‌ترین بناها در اسلام است عنوان کرد: انسان‌های مؤمن و متدینی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دل نظام خانواده پرورش پیدا کرده‌اند.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه حیا، غیرت و عفت در مردان و زنان پایه‌های نظام خانواده هستند که این نظام را نگهداری می‌کنند بیان کرد: بدحجابی و بی‌غیرتی محکم‌ترین ضربه را به پایه‌های نظام خانواده می‌زنند تا با نابودی این پایه‌ها، سقف این نظام هم دچار فروپاشی شود.

 

وی ادامه داد: فروپاشی نظام خانواده‌های ایرانی یکی از مهمترین برنامه‌های دشمنان است که در رأس کارهای آنها قرار دارد و در همین راستا به ترویج بداخلاقی، بدحجابی، بی‌حجابی و بی‌غیرتی در زنان و مردان پرداخته‌اند.

 

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: اتم، بمب اتم و موشک‌های قاره پیما سلاح دشمن نیست بلکه ترویج بی بندوباری بزرگترین سلاح دشمن در کارهای فرهنگی است و بدحجابی و بی‌حجابی نیز از شاخصه‌های آن به حساب می‌آیند.

 

امام جمعه اندیمشک خاطر نشان کرد: همه مردان و زنان کشورمان وظیفه دارند نظام خانواده را حفظ کنند و در راستای حفط آن گام بردارند.

 

وی در ادامه به بیان موضوعاتی در رابطه با قیام ۱۹ دی، دهه بصیرت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ایام فاطمیه و همچنین شهادت امیرکبیر پرداخت.

کد خبر 1135242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha