انتخاب مدیران کارآمد مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را رفع می کند

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه انتخاب مدیران کارآمد مشکلات فرهنگی اقتصادی و سیاسی را حل خواهد کرد،گفت: دستگاه های متولی با کسانی که در مقابل جریان فساد ستیزی قرار گیرند برخورد خواهد کرد و نمی گذارد آنها به خواسته خود برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین » امروز (جمعه، 17 دی) در خطبه های نماز این هفته اظهار داشت: با افزایش میزان حوادث رانندگی در روزهای اخیر، انزلی حوادث تلخی را تجربه کرد.

 

امام جمعه انزلی با تقدیر از همه متولیان امر برای کارهای صورت گرفته افزود: دستگاههای مربوطه باید اقداماتی برای اصلاح نقاط حادثه خیر انجام دهند و عابرین هم می بایست قوانین را رعایت کنند تا از بروز هرگونه حوادث جلوگیری شود .

 

وی با اشاره با حادثه 19 دی سالروز قیام مردم قم، انقلاب اسلامی ایران را نشات گرفته از این قیام دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز بر زنده نگه داشتن این روز تاکید دارند زیرا شروع نهضت عظیم انقلاب اسلامی از این روز بوده است لذا باید این قیام را از تحریف حفظ کنیم.

 

خطیب جمعه انزلی تاکید کرد: گسترش عدالت با افراد صالح است و کسی که خود عدالت ندارد نمی تواند در جامعه عدل برقرار کند. در طول تاریخ منفعت طلبی، خودخواهی و قومیت گرایی اصل اسلام را به انحراف کشانده و اجازه نداده است که اسلام به طور ناب در جهان گسترده شود.

 

حجت الاسلام شمس الدین افزود: برخی جریانات نمی خواهند این اتفاق حادث شود به همین منظور باید به اصل شایسته سالاری عمل شود و افراد انقلابی فساد ستیز و اسلام خواه در راس امور قرار گیرند.

 

وی گفت: باید در مقابل جریانی که می خواهد جلوی دولت را برای اصلاح امور را بگیرد ایستاد. دستگاههای متولی با کسانی که در مقابل جریان فساد ستیزی قرار گیرند برخورد خواهد کرد و نخواهند گذاشت که آنها به خواسته خود برسند.

کد خبر 1135276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha