۱۵۰۰ پُرس غذای گرم در دهه دوم فاطمیه در روستای هودر طبس توزیع شد

مدیر کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم(ع) روستای هودر طبس گفت: در راستای اجرای مراسم عزاداری طی دهه دوم فاطمیه بیش از یک هزار و ۵۰۰ پُرس غذای گرم توسط این کانون بین عزاداران فاطمی توزیع شد.

«علی عاملی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم(ع) روستای هودر طبس در ایام فاطمیه اقدام به برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم(ع) روستای هودر طبس در ادامه بیان کرد: طی دهه دوم فاطمیه علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری در شب شهادت حضرت زهرا(س) مراسم تعزیه خوانی توسط این کانون برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه در دهه اول فاطمیه 10 میلیون ریال کمک نقدی توسط کانون و خیرین بین نیازمندان این روستا توزیع شد، افزود: در پنج شب عزاداری دهه دوم فاطمیه نیز بیش از یک هزار و 500 پُرس غذای گرم توسط این کانون بین عزاداران فاطمی توزیع شد.

 

عاملی با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع حضرت زهرا(س) گفت: این مسابقه با عنوان «فاطمه(س) دخت نبی» برای کودکان در گروه های سنی 5 تا 12 سال طی ایام فاطمیه توسط کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم(ع) روستای هودر طبس برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم(ع) روستای هودر طبس در پایان بیان کرد: این کانون در دهه فاطمیه اول و دوم در کنار سخنرانی و مداحی بحث قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل و دعای کمیل را در دستور کار خود داشته است.

کد خبر 1135497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha