ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان ایلام تشکیل شد

ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان ایلام در آستانه ایام الله دهه فجر، با حضور اعضای این ستاد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، صبح امروز(۱۹ دی) در این نشست با بیان اینکه دهه فجر برای ملت ایران از جایگاه و ارزش ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: بر این اساس بزرگداشت این ایام تاریخ ساز و ماندگار باید به نحو باشکوه و با مشارکت آحاد مردم برگزار شود.

 

حجت الاسلام «علی چراغی پور» یادآور شد: دهه فجر به عنوان عید انقلاب هر ساله فضای با نشاطی در جامعه ایجاد می كند و این برهه بهترین و مناسب ترین فرصت برای نشان دادن وحدت ، همدلی و ابراز وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام افزود: ملت ایران باید قدردان این انقلاب باشند و برای حفظ و حراست آن از هر كوشش و تلاشی دریغ نكنند چرا كه همه امانت دار خون شهدا و امام راحل بوده و باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

وی در ادامه به تشریح وظایف و رسالت ستاد دهه فجر پرداخت و گفت: امسال 22 کمیته تخصصی و 11 ستاد شهرستانی کار برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم بمنظور اجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان را بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام چراغی پور بر ضرورت تلاش در جهت  نوآوری و خلاقیت در تدوین و اجرای برنامه ها و تدوین بهترین شیوه  بمنظور تحقق اهداف و ارتقاء سطح کیفی مراسم تأکید کرد.

کد خبر 1135852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha