جشنواره خوشنویسی بانوی بهشتی استان همدان برگزار می‌شود

احسانی از انتشار فراخوان نخستین جشنواره خوشنویسی بانوان استان همدان خبر داد و گفت: این رویداد هنری مختص بانوان و در بخش های نستعلیق، ثلث و شکسته نستعلیق برگزار می‌شود.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: جشنواره خوشنویسی ویژه بانوان استان همدان با عنوان «بانوی بهشتی» است و هر هنرمند می تواند حداکثر با سه اثر در این رویداد شرکت کند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان جشنواره خوشنویسی با موضوع اشعار و متون ادبی با محوریت پاسداشت مقام مادر، زن و احادیث، روایات و متون مرتبط با حضرت فاطمه (س) اجرا می‌شود.

 

وی افزود: ارج نهادن به مقام خانواده و مادر، گسترش فعالیت های هنری با رویکردهای دینی ارج نهادن به پدید آورندگان آثار فاخر هنری و الگو سازی و تبیین جایگاه والای حضرت فاطمه (س) در خانواده را از اهداف این رویداد هنری برشمرد.

 

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به صورت قاب شده تحویل دبیرخانه جشنواره دهند و در صورتی‌که در هر رشته کیفیت و کمیت آثار رسیده به حد مطلوب هیئت داوران و دبیرخانه نرسد، آن رشته حذف خواهد شد.

 

احسانی تصریح کرد: به تشخیص هیئت داوران نمایشگاهی از آثار رسیده به دبیرخانه دایر می‌شود و به همه هنرمندانی که اثری را برای حضور در جشنواره ارسال کنند، گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

 

وی مهلت ارسال آثار و شرکت در جشنواره را تا ۲۵ دی‌ماه عنوان کرد و گفت: مهلت شرکت در جشنواره تمدید نمی‌شود و همزمان با سوم بهمن از برگزیدگان جشنواره بانوی بهشت تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

 

 

کد خبر 1135897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha