نهادهای فرهنگی ابعاد شخصیتی بزرگان را تبیین کنند/ضرورت یکسان سازی حقوق کارمندان شهرداری

فلاح با اشاره به نیاز جامعه به شناخت شخصیت ها و الگوهای برتر گفت: معاونت فرهنگی شهرداری ابعاد شخصیتی بزرگان دین مثل حضرت زهرا(س) و چهره های نظام را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدرضا فلاح» در جلسه علنی شورای شهر اصفهان به ایام فاطمیه و تشیع پیکر شهدا اشاره کرد و اظهارداشت: شکوه این مراسم ها با همراهی مردم مثل زدنی و دارای اهمیت خاصی بود.

عضو شورای شهر اصفهان افزود: معاونت فرهنگی شهرداری و دیگر نهادهای فعال در این حوزه ابعاد شخصیتی بزرگان دین مثل حضرت زهرا(س) و چهره های نظام را تبیین کنند ودر الگوپردازی کمک کنند.

وی ادامه داد: در تربیت نیروی انسانی و اسوه حسنه پرداختن به این شخصیت های مهم است و لازم است که در این حوزه ها تمرکز همه جانبه بشود.

 

*ضرورت یکسان سازی حقوق کارمندان شهرداری

فلاح با اشاره به اینکه تورم بر اقتصاد خانواده ها به ویژه کارکنان نهادهای دولتی و شهرداری ها اثر زیادی گذاشته، تصریح کرد: کارمندان در این سال ها با مشکل و آسیب های زیادی روبرو شده است.

وی ادامه داد: یکسان سازی حقوق کارمندان شهرداری در دستور کار استانداری قرار بگیرد تا بر اساس مدرک و حکم حقوق مشخصی تعریف شود.

عضو شورای شهر اصفهان ادامه داد: در حال حاضر مدیریت شهری برنامه ریزی کند تا با بسته های حمایتی و افزایش حقوق به پرسنل این نهاد بر اساس قانون کمک شود.

کد خبر 1136043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha