نخستین پویش «سعدی خوانی» در خراسان شمالی اجرایی می شود

معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از اجرای نخستین پویش «سعدی خوانی» در این استان خبرداد.

«رضا رضایی» با بیان اینکه نخستین پویش «سعدی خوانی» در خراسان شمالی اجرایی می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: «سرایش شعر در استقبال از اشعار سعدی»، «خوانش اشعار سعدی از کتاب های غزلیات گلستان و بوستان» در دو گروه سنی افراد بالای ۱۵ سال و افراد زیر ۱۵ سال و «خوشنویسی اشعار سعدی» از جمله محورهای این پویش استانی به شمار می رود.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهارکرد: علاقه مندان می بایست آثار خود را در قالب فایل ویدئویی حداکثر به مدت دو دقیقه و سروده های خود را در قالب word و آثار خوشنویسی را در ابعاد 50*70 به شماره 09940685033 از طریق فضای مجازی ارسال کنند.

 

«رضایی» اضافه کرد: خلاقیت و نوآوری در بخش خوانش اشعار ملاک داوری در انتخاب اثر برتر محسوب می شود.

 

وی، آخرین مهلت ارسال آثار به این پویش را  تا 30 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: آیین اختتامیه این رویداد نهم اسفند ماه سال جاری همزمان با میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است؛ پویش سعدی خوانی به همت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی،انجمن خوشنویسان ایران شعبه بجنورد،اداره کل آموزش و پرورش استان و مشارکت موسسه فرهنگی و هنری، فن آوری و برنامه ریزی ذهن فرتاک برگزار می شود.

 

کد خبر 1136637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha