مطالبه گری از وظایف مهم مجمع جهادگران است

پرنیان دیگر وظیفه مهم مجمع جهادگران را مطالبه گری درون سازمانی و برون سازی دانست و اظهار داشت: مطالبه گری از وظایف مهم مجمع جهادگران است.

«ضرغام پرنیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: وظیفه مهم مجمع جهادگران  مطالبه گری درون سازمانی و برون سازی  است.

 

وی افزود: مطالبه درون سازمانی گروه های جهادی از بسیج سازندگی و ارکان اصلی سپاه، طبق وظیفه زاتی است در سال ۱۳۷۹ مقام معظم رهبری به دوش بسیج سازندگی جهت هدایت، پشتیبانی و تسهیل برای گسترش گروه های جهادی گذاشتند.

 

دبیر مجمع جهادگران کشور ادامه داد: مطالبه درون سازمانی به این سمت است که گروه های جهادی از بسیج سازندگی نواحی پشتیبانی های لازم را مطالبه می کنند.

 

وی اذعان داشت: مطالبه گری برون سازمانی هم در حوزه مسئولین خارج از بسیج شامل دستگاه های قادر در امر پشتیبانی است.

 

پرنیان  خاطرنشان کرد: جهادگران وقتی در مناطق محروم کشور مشغول خدمت رسانی می شوند، در واقع صدای مردم محروم هستند و مطالبات گروه های جهادی در راستای رفع مشکلات و دغدغه های محرومان است.

 

وی در ادامه با اشاره به انسجام و وحدت بین گروه های جهادی، افزود: در سایه تلاش مجمع جهادگران امروز گروه های جهادی در سراسر کشور و مجمع جهادگران به مانند زنجیره ای متصل به هم هستند.

 

پرنیان ابراز کرد: گروه های جهادی امروز منسجم ترین شبکه متصل به هم از حیث نیروهای جهادی به عنوان یک شبکه است که برکات این انسجام در بحران های به وجود می آید قابل مشاهده است.

 

وی یادآور شد: در سیل پلدختر مشاهده شد، با توجه به شکل گیری مجمع گروه های جهادی، هماهنگی های خوبی برای اعزام گروه ها، آمدن آن ها و نیازها وجود داشت و با مدیریت یکسان گروه ها برای خدمت به مردم اعزام می شدند.

کد خبر 1136663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha