نقش موثر کانون پرورش فکری در تربیت کودکان و نوجوانان در تراز جمهوری اسلامی

کامرانی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تخصصی ‌ترین پایگاه در حوزه کودک و نوجوان است که با تولید محتوای مناسب، نسل جدید را با محتواهای به روز و مناسب آشنا می کند و در تربیت کودکان و نوجوانان در تراز جمهوری اسلامی نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (سه شنبه 21 دی) در جلسه بررسی زمینه ‌های مشترک همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در عرصه تعلیم و تربیت اقدامات موثری انجام می دهد و به امور فرهنگی، هنری و ادبی مرتبط با کودکان و نوجوانان به عنوان تخصصی‌ ترین نهاد متولی مشغول است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تخصصی ‌ترین پایگاه در حوزه کودک و نوجوان است که با تولید محتوای مناسب، نسل جدید را با محتواهای به روز و مناسب آشنا می کند و در تربیت کودکان و نوجوانان در تراز جمهوری اسلامی نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد: بنا به فرمایش مقام ‌مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، کانون پرورش فکری با نسلی سر و کار دارد که هر چه را فرا بگیرد در آنها ماندگار می ‌شود و اگر برای فرهنگ سرمایه‌ گذاری نکنیم باید با چندین برابر، هزینه‌ های بی‌ فرهنگی را بپردازیم.

کامرانی اعلام کرد: کانون پرورش فکری فارس ۵۸ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی دارد و در بحران کرونا با استفاده از فضای مجازی با برگزاری کارگاه ‌های آموزشی تخصصی و عمومی به رسالت خود ادامه داده است.

خاطر نشان می شود، این دیدار با حضور مدیر کل و معاونان کانون پرورش فکری فارس و حجت‌الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس برگزار شد.

کد خبر 1136673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha