بهره برداری از  ۵۳ پروژه و طرح عمرانی رضوانشهر در دهه فجر

قاسمی گفت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ۵۳ پروژه و طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر حدود ۶۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار مس گیرد.

«محمود قاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر اظهار کرد: دشمنان سعى می کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم می آورد و همچنین سعى می کنند امام را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست.


فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه دهه‌ی فجر فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است افزود: باید در دهه فجر برنامه‌های وحدت آفرین و انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی داشته باشیم.


وی خواستار هماهنگی و همراهی تمامی نهادها، دستگاه ها و تشکل های مردمی با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود در برگزاری هرچه باشکوه تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان شد.


قاسمی با تشریح وظایف کمیته های 21 گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان تصریح کرد: باید کمیته ها با در نظر گرفتن برنامه های متنوعی، فعالانه عمل کنند  و در این راستا می بایست از ظرفیت تشکل ها و همچنین مردم و بخصوص نسل جوان استفاده کنیم.


نماینده عالی دولت در رضوانشهر خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال تعداد 53  پروژه و طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر حدود 620 میلیارد ریال  با اشتغالزایی 190 نفر به صورت مستقیم مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت، که با همت و تلاش کارگزاران دولت در این شهرستان انجام شده است .

کد خبر 1136723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha